Gulosten™ Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Hjælp, det hadde jeg nesten glemt!! Håper jeg kan sitte og kose meg med Grey`s og rier Hihi
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Gleder meg!!! Håper det er nye episoder da, og ikke noe sånn oppdateringstull..hehe
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Dulosten™&Soff, fødeklar haha ja, det er jo en fin kombinasjon det ;D
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 31. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2009 1 episode i kveld, og 2 episode i morgen! =D Lykke til med rier og greys! Hehe, i fjor skulle jeg se greys dagen jeg hadde født, men hadde vært oppe i 48 timer med 20 min med søvn, så det ble ikke noe =(
Gulosten™ Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Nei da er det ikke noe stas å sette seg foran TV`n... Hehe. Egentlig håper jeg ikke riene starter om kvelden, er så mye mer praktisk å ringe svigermor og si hun må hente Soff i barnehagen i stedet for å dra henne opp om natta og i taxi hit... Hehe. Slimproppen gikk i dag, så jeg er litt spent. 6 dager til termin
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 31. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2009 Oi! Spennende! Lykke til! Kjenner det gnager etter en ny baby ja =P vi "prøver", altså bruker ikke prevansjon... =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå