Gå til innhold

Entourage er bare den beste serien EVER!:o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt helt hektet her - begynte på første sesongen forrige søndag og i dag skulle mannen kjøpe med seg fjerde sesong på vei hjem, så her går det unna, he he;o) Knalbra serie og for alle som ikke har fått den med seg....ANBEFALES!;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den er veldig underholdende :) Om ikke den aller beste, så ihvertfall veldig bra!

Skrevet

Utrolig bra, veldig artig:o) Utrolig vittige karakterer, særlig Ari - han er jo helt konge!

Skrevet

Haha, jeg vet! Ari er den beste! "Let's hug it out." Beste replikken :)

Skrevet

hmm..noe jeg ikke har fått med meg. Er det komedie?

Skrevet

Verdens beste serie ja, uten tvil. Klarer nesten ikke å vente på at neste sesong skal komme i butikken...

Skrevet

Ja, det er komedie, men ikke sit-com.

Skrevet

Håper det ikke blir så altfor lenge til...ellers får jeg abstinenser..;o)

 

Skrevet

Ikke verdens beste da. Men ganske morsomt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...