*Rutletutt* Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Har blitt helt hektet her - begynte på første sesongen forrige søndag og i dag skulle mannen kjøpe med seg fjerde sesong på vei hjem, så her går det unna, he he;o) Knalbra serie og for alle som ikke har fått den med seg....ANBEFALES!;o)
Let's hear it for the boys! Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Ja, den er veldig underholdende Om ikke den aller beste, så ihvertfall veldig bra!
*Rutletutt* Skrevet 31. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2009 Utrolig bra, veldig artig:o) Utrolig vittige karakterer, særlig Ari - han er jo helt konge!
Let's hear it for the boys! Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Haha, jeg vet! Ari er den beste! "Let's hug it out." Beste replikken
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 hmm..noe jeg ikke har fått med meg. Er det komedie?
søtematilde Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Verdens beste serie ja, uten tvil. Klarer nesten ikke å vente på at neste sesong skal komme i butikken...
Let's hear it for the boys! Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Ja, det er komedie, men ikke sit-com.
*Rutletutt* Skrevet 31. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 31. august 2009 Håper det ikke blir så altfor lenge til...ellers får jeg abstinenser..;o)
meg & to små vampyrer Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 Ikke verdens beste da. Men ganske morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå