Gå til innhold

Flere som har ganske kraftige smerter rundt eggløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får skikkelig vondt på den ene siden en gang i måneden, har kommet til at det må være eggløsningen. Varer ca et døgn og er så ille at jeg ikke får sove. Sist måtte jeg faktisk ty til en paracet, men det hjalp heldigvis.

Flere som har det sånn og har noen tips? Hadde det ikke sånn før! Har kobberspiral.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det også sådan noen måneder, det er altid litt vondt, men bare noen ganger nok til at jeg ikke får sove av det. Pleier å ta paracet eller ta en flaske med varmt vann på. Trodde først at det var urinveisinfeksjon, men jeg er også kommet frem til at det må være eggløsning da det passer perfekt.

Jeg har heller ikke hatt det sånn før og har også kopperspiral... ikke akkurat noen vitenskaplig undersøkelse, men pussig sammenfall da :)

Skrevet

Ja , kjempevondt. Lynende smerte i ene siden, og hele magen er øm og hoven. Ondt å lèe seg i sengen, ondt å gå. Må helst ligge helt i ro og ta paracet.

Slet med vonde menssmerter før jeg fikk barn, de er nå borte. Og erstattet med klekke-smerter=(

Skrevet

Ja, jeg har visst det. Fikk kobberspiral for noen mnd siden, og har vært redd det har vært noe kluss med den. Og da jeg dro til legen i dag fordi jeg har hatt vondt og i tillegg var så kvalm, ble jeg diagnostisert som hypokonder....lenge til jeg tør å dra til legen igjen. Men til mitt forsvar: jeg kjenner ikke igjen kroppen min lenger - den har vondter jeg aldri har hatt før.... :oP

Skrevet

samme som deg, men det gikk over etter noen måneder

Skrevet

Jeg har også ganske kraftige EL-smerter, ikke sånn at jeg tar Paracet liksom, men kjenner en stikkende, trykkende smerte der nede, spes ved den ene eggstokken. Ganske praktisk i forhold til familieplanlegging da hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...