Gå til innhold

skal dere ta tidlig ul?


<3 15mnd, lyst på en til <3

Anbefalte innlegg

..eller er det bare meg som er så über nervøs att jeg skal sjekke om det er liv der?

og hvis dere har vært på det, hvordan gikk det?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal jeg..

Egentlig bare fordi vi ikke klarer å regne oss frem til noen termin, da jeg ikke har fått mensen tilbake etter forrige fødsel.

Skal neste onsdag, så det blir spennende..

Lurer på når neste krapyl kommer og hvor langt jeg virkelig er på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal nå i uke 6 jeg.. fryktelig utålmodig!

håper på hjerteslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på tidlig ul. I uke åtte har de sagt (har ikke offesielt fått timen enda,men har blitt lovet å få den i uke åtte av sykehuset) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært to ganger pga smerter i magen. Første gang så vi en skygge (uke 6) og nå (uke 8 etter utregning, uke 7 etter legens kalender) så var det HJERTESLAG! Det var... fantastisk. Rett og slett helt utrolig sært -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... Absolutt ikke.. :o)

Bare han jeg har på 8 mnd er i overkant aktiv for tiden, så jeg kaller han bare det lille krapylet mitt:o)

Men veldig positivt ladet altså..

Så jeg tar høyde for at det kommer et lite krapyl til ja.. Hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal på første ultralyd på sykehuset onsdag 9.9:D glede meg ein heile haug!! har sukkersyke så er vanlig me tidlig ultralyd da:) ca uke 8, mn vet ikje kor langt eg e på vei heller.. glede mg t å få vida d:)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal i uke 10. Lege bestilte i uke 7, men fikk ikke før uke 10. Grunnet en del komplikasjoner sist.

 

Har bestilt meg privat i uke 12. Bli jo veldig tett fra forrige, men nå ble det sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg var på tidlig ul 7+6. Da fikk vi se et bankende hjerte.

Har i tillegg bestilt ul i uke 13+2 også.

Er nok litt overnervøs med tanke på at jeg har mistet 3 ganger tidligere - men da får jeg i allefall en bekreftelse og tryggehet på at alt står bra til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan du bestille privat. Men da betaler du for det og. varierer fra 500-1500 som regel. (da ikke 3D med film og greier, men vanlig ul) Får man henv. fra lege kan man ta det privat og får da en del billigere. om man blir sendt til sykehus for ul er det gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestilt privat ul og har time neste uke. Forferdelig spent og nervøs. Er så redd for at noe ikke er som det skal. Hadde aldrig klart å vente til ordinær ul.

 

Gleder meg til neste uke og til å kunne slappe litt mer av, forhåpentligvis. Tror jeg er 10 uker på lørdag så blir spennende å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har allerede vært! var da 6+4 ca., og der så vi en mini-baby med et blinkende hjerte. pluss en til! ...men den var det ikke blitt noe av, hadde nok gått til grunne tidlig.

jeg skal på ny UL om en uke (er da ca 9 uker på vei). det er så utrolig godt å bli fulgt opp så tett, og jeg er så lykkelig for at de tar meg på alvor. jeg mistet halvveis i svangerskapet før jeg fikk datteren min, og det sitter litt hardt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal på ul i morgen, er i uke 11 i dag.. selve grunnen for tidlig ul nå er at jeg fikk lettere blødninger i går, tror nok det har gått bra med spira mi, men greit å ta ul så man får roet nerver, og ikke minst SAMBOER :-)

krysser fingrene for at det er liv der fortsatt hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! føler med deg... Har også en gutt på 8 mnd og han er veeeeldig aktiv. Han reiser seg overalt og ned på gulvet og i full fart rundt samt går med støtte så fort han bare kan....Dessuten våkner han mye på natten og sover relativt lite på dagtid. Phu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på tidlig ul, det gikk bra:) Kjempe glad. Er 6+5 forresten. Skal på ny ul når jeg er i uke 10 og 12 på sykehus. Får flere hvis jeg føler behov for det, veldig godt å vite:) Er min 3 graviditet i år, så derfor jeg får tett oppfølgning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på volvat på ultralyd i uke 8+6 (men enten er babyen en liten tjukkas eller så har legen rett i at han egentlig er 9+1)... Det var kjempefint, etter en MA før (oppdaget i uke 12 at fosteret døde i uke 5, måtte til utskraping) - så nå var det fint å se at det er masse liv der inne. Volvat var kjempeflinke, kostet 1200 kr ca.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...