Thale'min_Og_Meg Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 `Jeg skulle legge meg her for to netter siden og fikk nesten ikke sove hadde veldig vondt i "tak", men det var ikke helt regelmessig. Var ikke vondere enn at jeg sovnet etter en god stund. Så var det bedre på dagen helt til jeg våknet i dag. Har hatt kjempe "tak" i magen hele dagen, med litt mellom rom. Er ganske vondt, også hatt litt blod i utfloden/slimet.. Ble strippet for nesten en uke siden. Vondt i korsryggen (litt mensen lignende). Er ikke så ille at jeg føler jeg bør ringe sykehuset enda men.. Er dette rier eller bare mase rier?? Tror dere det kan være noe på gang snart, eller er det vanlig å ha det sånn lenge? Har termin om 4 dager.
mymy Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Det kan høres ut som begynnelsen på fødselen. Om riene blir hyppigere og regelmessige kan du ringe føden. Lykke til!
Thale'min_Og_Meg Skrevet 31. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2009 Håper virkelig det er det Tusen takk !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå