Gå til innhold

Hva serverte dere i dåpen?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt inspirert av krangle:-)

Selv hadde vi koldtbord,og kaker og kaffe:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde også koltbord, kaker og kaffe :)

Skrevet

Koldtbord, kaker og kaffe:)

Skrevet

Nr 1: Snitter, kaker og kaffe

Nr 2: Koldtbord, kaker og kaffe

Skrevet

Forrett: smørdampet asparges med sitron-hollandaise, lettrøkt ørret og urtesalat.

Hovedrett: braissert lammebog, rosastekt lammecarre, potetgrateng, timiansjy og glaserte gulrøtter.

Dessert: Mørk sjokolademousse med pasjonsfruktsorbet.

I tillegg var det tre kaker og petit fours. 10 sorter mineralvann og 4 typer ferskpresset juice. Ingen alkohol.

Skrevet

Jeg og min kjære sto å spedde kjøttkaker 3 kvelder :) Så vi hadde hjemmelagde kjøttkaker i hjemmelagd saus med poteter, gulrøtter, erterstuing og makkaronistuing. Til dessert lagde min mor sin berømte karamellpudding og konjakk krem :)

Siden på dagen ble det kaffe og mange gode kaker :)

Hva vi finner på til neste vet vi ikke helt enda, men vi har begynt å tenke på det.. Forrige dåp var midt på sommeren, denne gangen blir det midt på vinteren, det avgjør også litt synes vi :)

Skrevet

Første gang: Snitter, kaffe og kaker

Andre gang: Koltbord, kaffe og kaker

Tredje gang: Spekemat (fulle fater bestilt fra slakteren), nybakt brød, flatbrød og eggerøre + kaffe og kaker.

Fjerde gang: Helstekt indrefilet av gris med bakte poteter og salat + kaffe og kaker.

Skrevet

Sodd!! ;) Innherredssodd med ekstra kjøttboller, mandelpotet, gulrot og purre. Hjemmebakt flatbrød ved siden av. :)

Hjemmelaget karamellpudding og riskrem til dessert. Mineralvann til drikke. Etterpå hadde vi kaffe og kaker. -Verdens beste, gulkake, sjokoladekake, marsipankake og rullekake. :)

Dette hadd vi til begge gutta, og det blir nok det samme i dåpen til lillesøster også. :) Her i Trøndelag er sodd tradisjonell festmat. ;)

Skrevet

koldtbord, kake og kaffe begge gangene :)

Skrevet

Koldtbord, kaffe og kake med første.

gryterett, kaffe og kake med nr 2.

Skrevet

Hjortesteik, poteter og grønnsaker :)

+ karamellpudding & is te dessert

og 8 kaker til kaffi :)

Skrevet

vi har bestilt svinestek ferdig stekt og oppkuttet til 40 pers :D

poteter, gulrøtter, surkål osv....

min 10 kaker + kransekake og iskaker....

Skrevet

Vi serrverte snitter,og karbonadesmørbrød og pølser til barna.

Neste gang kommer jeg til å lage karbonadesmørbrød , det var det som mere populært en snittene. plser ere jo alltid en slager men det er til barn!

Skrevet

Helstekt kalkun med hjemmelaget waldorfsalat, hjemmelaget fløtesaus, stekte epler&svisker, poteter og hjemmelaget tyttebærsyltetøy :)) NAM! Karamellpudding med saus til dessert :D

Vi var 25 stk til middag.

Og så 50 til kaffe & kaker - minst 12 forskjellige :)

Hadde en nyyydelig bildekake av lille blå - ingen spiste stykket med ansiktet på, hihi ;)

Skrevet

Koldtbord med ett par varmretter, kaker og kaffe:)

Skrevet

KOldtbord, masse keker og kaffe.

Skrevet

Koldtbord ( eller; var noe varmt også og da heter det vel buffet...?), kaker og kaffe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...