Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Bare for tull, ellers et veldig meningsløst innlegg Personlig synes jeg ikke at de som er kjent for å være "sexsymboler" i Norge er så fine jeg. Tenker på f.eks Ane Dahl Torp og Pia Tjelta. Kanskje dette var mer før, men uansett. Faktisk veldig få som jeg synes er eksepsjonelle. Ble litt overrasket over det. Her er iallefall min liste: 1) Vibeke Klemetsen 2) Maria Skappel 3) Celina Midelfart 4) Triana Iglesias 5) Tone Damli Aaberge(hater å innrømme det med tanke på personligheten hennes, hadde nok vært øverst ellers) Menn: 1) Dennis Storhøy 2) Morten Harket i sine yngre dager Også står det stilt! Kommer ikke på mer.. For nå iallefall
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Synes Tone D. Aaberge, Værdama Isabella Martinsen, og Celina Midelfart er vakre mennesker Dorte Skappel holder seg og bra for alderen.. Menn : Kristian Kjelling, "Doffen" ( Fotballspillern) , Han kjekke unge i sporten, hehe. Og han i senkveld direkte fra Nydalen, han Henrik Thodesen. Driiitnydelige øyne da Ligner litt på Ashton Kutcher..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Ikke mange fine i Norge, spør meg heller om Sverige! De har mer å by på. Alexander Skarsgaard. Sikle... (han er min forresten!! ) Norge= ordinære...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Yæk! Dorthe plastikk Skappel vakker? Så mye kunstige tilsetninger i den dama at hun kan graves opp like hel 50 år etter at hun er dau!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Dattera er finere, selv om hun virker brød. Flaut å være gravid, hva er det med det? Her er min liste: 1) Minken Tveitan 2) Agnes Kittelsen ¨ Og av gutter synes jeg Jens August i Cæsar er heit
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Meg Også Jenny Skavlan Menn vet jeg ikke, de må vel bli han jer er interessert i!! Fy han kan bli modell
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 Wenche Foss er flott synes jeg.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 Samboeren til min bror. Hun er nydelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå