2gutter&2jenter Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Hvordan kjentes det, og hvor hardt rammet ble dere? I går ble jeg kvalm, svimmel, ekstremt sliten/slapp, vondt i hodet, feber, vondt i ryggen(!?)... trodde det kunne være omgangssyke som vi har hatt her, men jeg kastet ikke opp. Ringte legevakten for å høre hva det kunne være, og der sa de at jeg måtte regne med at det var svineinfluensa. I dag er jeg litt bedre men holder senga, og håper det er svineinfluensa. For hvis det ikke er verre enn dette, og jeg blir immun, så er det jo ganske greit. Verre er det å tenke på mine fire barn...
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Nei, jeg har ikke hatt svineinfluensa, men jeg var dårlig forrige uke, med feber, hodepine, verking i kropp og diverse. Kan godt være det var noe svin, men testa meg aldri. Og med mindre man tester seg, så kan man jo ikke vite heller, eller? Det er visst en annen type influensa ute og går også, selvom alle sier at det kun er svineinfluensa...
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 ops, trykka litt fort der... men hvor hardt man blir rammet kan man jo ikke si, vanlig influensa eller svin.. men hold deg hjemme til du har vært feberfri i et døgn hvertfall Og god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå