Gå til innhold

Til dere som har fjernet mandlene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når falt skorpen av? Merket dere at den løsnet? Og hvor lenge hadde dere vondt? Hva klarer dere å spise? Eg har spist og drukket altfor lite siden eg tok de på torsdag. Blir kvalm av alt tilogmed vann. Er så trøtt og slapp at eg ligger for det meste i senga....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slet veldig med en saftis rett etter at jeg var blitt trillet opp på rommet etter operasjonen.

Ville ikke ha medisin, for synes ikke det var verre en alle de halsbetennelsene jeg hadde slitt med - så det gik greit.

Kl. 06 på morgenen ble jeg imidlertid vekket for å ta medisin, og da tok jeg dem. Da eg senere spiste frokost, ca 08.30, hadde jeg ingen problemer å spise 2 vanlige skiver.

Når skorpen falt av vet jeg ikke.. kan ikke si jeg husker den falt av..

HUsker jeg hadde fryktelig dårlig ånde da.. hehe, han jeg var sammen med da sa ikke noe først, men kjente det jo selv...

Fikk sykemelding i 2 uker, men var nesten helt fin etter en uke,,,

Fjernet du med laser eller skar du de vekk?

Vet ikke om det har noe å si da, men jeg mener mine ble skåret vekk - om jeg ikke husker helt feil..

Skrevet

Hei, jeg fjernet mine mandler for 12 år siden så ting er litt uklart, men kan ikke huske at skorpen falt av (selv om den nok gjorde det:). Jeg slet noe djevelsk med å få i meg mat, var helt vanvittig vondt å svelge. Jeg har kjempehøy forbrenning og spiser vanligvis MYE uten å legge på meg, kroppen min krever vanvittig mye mat. Og i og m at jeg ikke klarte svelge noe den første tiden så raste jeg ned i vekt, fra 58 til 47 kg!! Altså 11 kg, på 14 dager. Jeg var temmelig mager!! De første døgnene etter operasjonen greide jeg kun å spise litt is, gele, kald suppe og revet eple i små mengder. etter en ukes tid spiste jeg en bitteliten skål med ertesuppe og en halv loffskive uten skorpe- mitt livs beste måltid! :) Synes det høres utrolig ut at noen kan spise to skiver morgenen etter, for jeg hadde voldsomt vondt selv av å svelge spytt. Og jeg har ikke spes lav smerteterskel.. Viktig å presse i deg noe med energi i, f.eks litt frukt, for man mister vanvittig fort kreftene... lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...