Gå til innhold

heisann jenter ;D


Nr 4 på veg :D

Anbefalte innlegg

Eg er nå 32+3 uker og har allerede lagt på meg 13 kg.... synest kansje dette var litt mye... hva med dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

je er i uke 36+1 og har lagt på meg 7.5 kg,føler det er litt lite je da,men etter hva je har hørt er det ittno fasitsvar på dette... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen! :)

 

Er 34+4 og har lagt på meg mellom 4 og 5 kg. Er egentlig ikke mye, siden jeg var normalvektig i utgangspunktet, men jeg føler meg likevel som en hengslengt hval :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Jeg er uke 32+2. Lagt på meg 2,5 kg. Men magen føles mye større ut enn det. Så jeg vet ikke.Legen sier at alt er normalt, så da får jeg bare stole på det. Hadde noen kilo i pluss fra før, så er vel sikkert det som er grunnen.

Vi får holde ut de siste måneder jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uke 34+4 og har nok passert 15 kg nå. Jeg ser at det er mye i forhold til de fleste andre, men samtidig synes jeg kunne gått opp så mye mindre, jeg trener fortsatt flere ganger i uken og er mer enn gjennomsnittlig aktiv, pluss at jeg var slank før jeg ble gravid. Har vel BMI som nærmer seg 24, det er ikke krise.

Men det skal jo sies at kostholdet er så som så og at sjokolademelken jeg har blitt avhengig av hjelper godt på;-)

Det går nok av igjen om litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lagt på meg ca 17 kilo og er i uke 35. Føler ikke at det er noen krise, og klarer nok å gå de ned igjen. Gleder meg til det :)

Har kost meg veldig mye med mat under svangerskapet, jeg har spist det jeg har hatt lyst på. Dessuten så har det skjedd så mye traumatisk i livet mitt under svangerskapet at jeg har tydd til mat ettersom jeg ikke har kunnet ta meg en røyk eller noe alkoholholdig. :P Har tenkt en del på hva etinga gjør med barnet, men han er normalvektig, så da koser jeg meg med maten min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 34+3 og har gått opp 5 kg.. Jeg hadde litt ekstra i utgangspunktet, og har gått ned en del i meg selv. Men tulla i magen er helt etter boka og ble for 3 uker siden estimert til å bli 3600 gram ved termin :) Så alt er bra! Har vært mye kvalm og kastet opp hele veien så har ikke hatt matlyst.. Det har gått mye i bananer og sushi, ikke den verste dietten akkurat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 fullgåtte uker i dag, og har gått opp 15 kg. Veier rundt 53-55 kg normalt, så er oppi 70 nå. De fleste andre kan ikke se hvor alle de kg har lagt seg, men det kan jeg! :) Dietten består hovedsaklig av isbiter og nektariner, så ikke så usunt heller utenom i starten når jeg var kvalm - da gikk det meste ned. Men denne gangen har jeg fått en del vann i kroppen, noe som sikkert også bidrar litt.

 

Forrige gang gikk jeg opp 14 kg totalt, men det forsvant etter noen få uker. Bekymrer meg derfor ikke for vektoppgangen i det hele tatt. Men gleder meg veldig til å bli ferdig nå..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp VELDIG mye! Va 60 kg før eg vart gravid og veier vesentlig meir no... Har spist akkurat det eg har hatt lyst på... Men skal vere flink å spise sundt de siste vekene, så satser eg på at ti kilo forsvinner rett etter fødselen :)))

Håper eg er tilbake i trivselsvekten etter nåken måneder, må berre vere litt streng me meg sjøl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så forskjellig hvor mye man legger på seg. i forrige svangerskap la jeg på meg 27 (!) kg. nå er jeg i uke 33.. og har lagt på meg 6 kg. veide nok noen kg for mye før svangeskapet. og hadde et høyere utg.punkt denne gangen. men har jobbet for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann jenter,

jeg er 35+2 i dag og har lagt på meg ca 10 kg nå...

Jeg syns heller ikke en skal bekymre seg om vekt verken den ene eller andre veien.. Vi får ta det som det kommer og gjøre vårt beste, da er vel det i orden : )

 

 

Har begynt å kjenne på at det er på tide å stille seg mentalt inn på at babyen faktisk kan komme både før og etter termin, he, he,

har liksom ikke vudert dette noe særlig tidliger, men innser nå at det KAN jo faktisk skje..

Dumt, men sånn går det opp for meg bit for bit..

Ellers er det litt tyngre nå, ja..

Må begynne å redusere ambisjonene om alt jeg vil få gjort før termin...

Flere som er DER nå?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...