Gå til innhold

Oslotreff


SkumGummi

Anbefalte innlegg

Ser at det ikke er så mye aktivitet her. Jeg er ikke så flink til å være her inne skal jeg være ærlig om. Henger på babyverden, der er det liv :D Blir arrangert en del treff der om noen av dere er interessert i å slenge dere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei SkumGummi!

 

Har vært inne på de sidene, men skjønner ikke meg helt på de;-).. Vet jo at du er en super blogger, så da kan du jo hjelpe meg litt. Finner ikke noen treff jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :)

 

Treffene blir lagt ut som vanlige tråder i det vanlige forumet! http://forum.babyverden.no/tt.aspx?forumid=199 (logg på med brukernavn og passord) Det er foreløbig ikke planlagt noe nytt treff, men det blir det nok veldig snart! :D Det er et treff felles for Drammen, Akershus, Oslo, Bærum, Asker og omhegn neste tirsdag hjemme hos ei, men det er dersverre "fult" pga mangel på sitteplass.

 

Men det blir hele tiden lagt ut nye treff, så det gjelder å følge med! :) Vi har også opprettet en gruppe på facebook, men her må man ha invitasjon for å bli med. Her blir også treffene lagt ut! Hvis du er på facebook og vil være med så send meg en personlig melding her på DB så kan jeg invitere deg! :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...