Gjest Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Kort fortalt så er jeg i startfasen hvor jeg vurderer å starte egen bedrift. Jeg vil da drive med flere ting innen hud og kroppspleie, og håper dere utifra mine forslag eller om dere har egne innspill kan ta dere tid til å hjelpe meg litt. Her er noen ideer utifra hva jeg vet er i markedet og som har mange kunder: Resolution 7 (apparat som kort fortalt slanker, former og strammer opp, har også dokumentert god effekt på de som sliter med revmatisme) Permanent make up (bryn, eyeliner og lepper) Ansiktsbehandling (fokus på gode løsninger for de med problemhud) Massasje o.l behandlinger kan være aktuelt, samt andre apparater. Vil ha fast åpningstid i tillegg til timer etter avtale, kommer til å være fleksibel både på kveld og i helger for å imøtekomme kundenes tidsplan. Lokalene kommer til å bli meget delikate og proffesjonelt utformet. En annen ting jeg vil tilby er et lekerom slik at barna kan være med. Lekerom med tilsyn vil kunne tilbys noen timer i uka etter avtale. Dette er i Trondheim, og ønsker helst å få lokale sentralt på heimdal, tiller eller melhus for dere som er lokalkjent. Lett tilgang og gratis parkering er viktig. Dette er veldig lite detaljert enda, men jeg håper å få en ørliten pekepinn på hva kvinner ønsker og forventer av et slikt sted, for å kunne fokusere vidre på det som vil bli mest lønnsomt å drive med. På forhånd, tusen takk til alle som tar seg tid:) PS! kommer til å legge ut dette på flere forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå