Wera72 Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Er i dag 12+3- Har i 2 uker slitt med småblødninger, noe som på fredag kulminerte i en fossblødning uten like. Jeg regnet med at alt håp var ute og forberedte meg på det verste. Fikk komme til jordmor i dag for å prøve finne hjertelyd. Livmoren min er kommet langt opp og det tok henne 2 sekunder å finne den mest fantastiske lyden i verden. Selv om hun hadde advart meg på forhånd at jeg kunne være i grenseland for å klare finne lyden av hjertet. Jeg ble så gla og rørt at tårene bare rant. Det beste lyden jeg har hørt i mitt liv. Sannsynligvis er det lavtliggende morkake som er årsaken til blødningene. Vi har mistet 2 ganger før i år, så nå satser jeg på at dette blir vårt lille marsmirakel. Har ikke blødd på 1 1/2 døgn, og håper å holde med inne her på 2. trimester i 16 uker til. Ha en fantastisk dag alle sammen.
Lykkebabis! Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Kjempeglad på dine vegne. Spesielt siden du har mistet to ganger før i år. Da er det virkelig din tur nå! Lykke lykke til - jeg har en babywatcher som jeg hører hjertelyden med hjemme selv (nå er jeg 20+4, men den kan brukes fra uke 12), og jeg anbefaler å investere i det dersom du synes hjertelyd var gull verdt. Selv har jeg vært superstressa og det er bare fantastisk å kunne få bekrefte at her slår det lille hjertet som bare det sånn når en selv vil, uten å måtte få seg time hos leg etc. Dagens høydepunkt for meg og husband er å høre hjertet. Men nå sparker det masse også, så nå er det for gøy, ikke for å berolige. Men veeeeeldig artig. Heie deg og din lille spire! Kos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå