♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Hvor lenge har dere hatt den? og hvordan type fisk er det?
Shabby Cheap Chic Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Det er slørhaler.. 2 stk.. Har hatt de i 4 mnd nå.. Har en liten pumpeting med filter som renser vannet og tilfører oksygen. Da slipper jeg å skifte vann 1 gang i uka.. Skifter 1 gang i mnd nå..
♥tosmåtroll♥ Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Har hatt Nemo (omdøpt til Terminator) i snart (hold deg fast) 6 1/5 år!! Kan visst bli gamle di der! Ikke sikker på hvilken type jeg har...plukka ut den som såg styggest ud (har lest den stygge andungen litt for mange ganger) ....han er hvit og gull...med lang hale....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå