sonatine Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Hei jeg er hjemme med en gutt på 3 måneder og savner noen veninner å gå på tur med/ møtes til en kaffe i ny og ne. Jeg har to barn fra før og er 38 år.
Gjest Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Heisan, jeg er ny her på barnet mitt, skal legge inn en presentasjonstråd snart:) Jeg er 39 år og har 2 barn fra før og ei lita tulle på 8 mnd. Hadde vært koselig å treffe noen å gå tur med/ møtes til en kaffe i ny og ne ja:) Send meg gjerne en PM hvis du vil. Kanskje flere blir med så blir vi en liten gjeng? kjenner ikke så mange som har små barn jeg, de fleste har barn i skolealder så det hadde vært kos å bli kjent med flere:) bor forressten i Tønsberg hvor bor du?
sonatine Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Hei! Så fint. Jeg sender deg en PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå