Gå til innhold

Hehe - Barbie og feilvareKen

Anbefalte innlegg

Skrevet

sagt om Tone Damlie Aaberge og Aksel Hennie på radio. Så det er ikke bare meg som ikke synes Aksel Hennie er Norges mest sexy mann, han ble beskrevet som "mer som en gullfisk hentet fra havets dyp". (I tillegg til at det ser ut som han har DS).

Når Tone synger "i try harder", tenker jeg bare "try, try again, and u will still not be there".

Bare for lufte tankene mine litt, sett i lys av at enkelte norske kjendiser er altfor oppskrytt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe jeg lurer på. Hvorfor er det så mange som ikke liker Tone?

Skrevet

fordi hun er fæl og jeg ikke er tolv?

Skrevet

Jeg lo godt nr jeg leste artikkelen på dagbladet.no. :-)

Liker Anne Kat.! :D Hun kan få sagt det, hun!

Skrevet

Anne Kat blir bare mer og mer patetisk...

Skrevet

Kanskje fordi hun er så sykt overeksponert? Er rett og slett drit lei av å se og lese om henne over alt!

Skrevet

Liker henne ikke fordi hun er, som noen nedover her har sagt, overeksponert. Hva har hun egentlig oppnådd? Hun er kjent for å være en nummer to i alt hun gjør, og jeg skjønner ikke helt hva som er så spesielt med det...

Skrevet

Jeg liker Tone! Syns hun virker som ei flott jente, og når man tenker på at hun er bare 21, så burde kanskje folk tenke litt på hvor langt hun egentlig har kommet, selv om hun ble bare nr. 2 i Idol.. Noen som har hørt noe mer fra Jorunn som faktisk vant det året?

Hennie kan jeg derimot styre min begeistring for, syns faktisk ikke har er noen god skuespiller, tolker jo alle rollene med samme dumme ansiktsuttrykket!:)

Hærland er kul! :)

Skrevet

Hun tør å si det de andre kjendisene ikke tør å si! Tone er et 21 år gammelt ludder som humper på kameraten til typen, og tør ikke en gang å stå for det! Han er en 35 år gammel to®sk med aggresjonsproblemer.

Hun vurderer å saksøke Se og Hør, er hun helt riktig? Hun eksponerer jo seg selv til de grader, men alt skal gå etter hennes pipe. Skulle nesten ønske at det var som i USA, da hadde det ikke våre "Norges nye superpar" mer "Tone var utro med en 14 år eldre mann"

Skrevet

Det hender ofte at pene kvinner er sammen med mindre pene menn for å høre akkurat DET. At de er penere enn han. De nyter det med andre ord.

Sier ikke det er tilfelle her, men det skjer i en del tilfeller.

Skrevet

Helt enig med deg de er allt for oppskrytt, ikke liker jeg syngingen hennes og han er overhode ikke kjekk i mine øyne.

Og så allt det tullet de hold på med for å få mer presse omtale.

Er bare for teit

Skrevet

Her er misunnelsen sterkere enn kjønnsdriften i innlegg etter innlegg nedover, ser man.

Skrevet

Jeg syns Tone D A er helt nydelig! Sangene hennes bærer preg av norsk hjemmesnekring. Typisk musikk som jeg ikke nødvendigvis bytter radiokanal for, men jeg ville heller ikke betalt for CD'en. Hun synger rent og pent og er absolutt en artist med talent.

Jeg liker også Aksel Hennie som skuespiller.

Men jeg syns allikevel Anne Kath er utrolig morsom, og hun kom med en treffende beskrivelse.

Anne Kath liker seg på grensen til uhøflighet, og det er det som kler henne best!

Skrevet

Anne Kath er vulgær og ekkel! Hun burde passe sine egne saker fremfor å erte på seg andre folk.

Synes hun er laaaangt over grensen til hva som kan kalles morsomt! Hun tråkker jo regelrett på folk!

Kan ikke folk bare la dette kjæresteparet få være i fred? Er jo vi nordmenn som selv ønsker all mulig informasjon om disse - i bunn og grunn er vi jo med på å overeksponere! De ønsker nok aller helst å være i fred!

Spiller det noen rolle hvor mange partnere hun har hatt??? Er det bare jomfru Mariaer som skriver på dette forumet, eller? Dyden selv?

Heng dere opp i ting som er viktige, a!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...