Gjest Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 OH YEAH? SO FUCKING WHAT!!!!! Arbeidsro, schmarbeidsro - man trenger bra lyd!
Gjest Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Jepp, og da helst MASSE lyd! (Problemet i forhold til arbeidstid er at jeg helst vil ha bilde også, sliter litt der... Youtube og Word burde da kunne finne en måte å dele skjermen på?) Alt bra i regnet?
Dronningen! Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Youtube på ene siden og Word på andre eller oppå hverandre? I regnet er alt bra, nå leker vi båt på gulvet og snart er det UNO-konkurranse. Flisa vant i går og nå er det faktisk min tur... Alt bra hos dere også?
Gjest Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Jeg tror muligens det er min egen software som må omprogrameres til å kunne ha full oppmerksomhet på youtube og likevel skrive noe grensesprengende smart... Joda, alt fint, alle er frakta dit de skal med det utstyret de burde ha til rett tid etter god og næringsrik middag av friske råvarer (det er ikke kødd engang), vaskemaskinen er i gang og brød i ovnen, jeg har ny platespiller og ny kjole som gjør meg til Dolly Parton, mer kan man ikke be om på en mandag. Heia Flisa!
Dronningen! Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Hello Dolly med næringsrik servering til alle de opptatte barna- ække dårlig:o) Ja hvem tror du vant runden i dag da?
Gjest Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Uno er skummelt, så jeg tror nok du ble grusa igjen, ja.
Patetica fåkksi Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 Uno er kult, alt annet kortspill er kjipt. I Syden har vi en annen kortstokk med noe som ser ut som blekkspruttentakler.
Patetica fåkksi Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 http://1.bp.blogspot.com/_Ua4f-7iG05k/RoQdX5OnBOI/AAAAAAAAAMo/e8DipSMqrJ4/s400/duplex2r-2p.jpg og denne, som er enda eklere fordi den beveger seg: http://es.geocities.com/las_cartas1/img/img-las-cartas.gif
KaMa Skrevet 2. september 2009 #10 Skrevet 2. september 2009 Med den overskriften anbefaler jeg deg å bryte opp i roen en gang i blandt med god gammel Black Sabbath (med Ozzy). Ingen vokalist har klart å hoste opp like mange Oh Yeah'er i løpet av 70 tallet, uten at det blir for dumt. ;-)
Gjest Skrevet 3. september 2009 #11 Skrevet 3. september 2009 Paranoid er en passende start på svært mange dager, egentlig.
Gjest sug lut Skrevet 3. september 2009 #13 Skrevet 3. september 2009 Og for de andre dagene, da man ikke er paranoid og er sånn passe i vater, anbefaler jeg So What med Metallica. Aggresjons- og foraktnivået bør holdes konstant.
KaMa Skrevet 4. september 2009 #14 Skrevet 4. september 2009 Vi har klart å avvende småen med AC/DC i bilen til fordel for b.la Metallica, så det er en anbefaling det er lett følge opp. Personlig så syns jeg The Cramps er undervurdert bilmusikk..
Gjest sug lut Skrevet 4. september 2009 #15 Skrevet 4. september 2009 I så fall er han uansett på det godes side, musikkmessig. Men kanskje ikke So What er låta du vil småtten skal gå og gaule på, hehe. Kjenner ikke The Cramps, skal teste. Det regner. Det forpulte regnet regner og regner og har knekt ned ALT i hagen min i natt da det valgte å komme i bøtteform i stedet for dråper. Nei, jeg er ikke redd for å bli våt og ja, jeg kan kle på meg. Men det holder nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå