Gå til innhold

Noen som har peiling på charter her? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å reise i oktober mnd en gang. Aller helst i høstferien, men kan klare det i slutten av oktober også.

Jeg ser så mange billige turer på helt fantastiske hoteller hvor flyet går om to dager. Antagelig er de billige fordi reisedatoen er så kort frem i tid. Tror dere prisene for turene i oktober vil gå ned, de også, når reisedatoen nærmer seg? Oktoberturene er ganske dyre akkurat nå hvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle priser synker når det er kort tid til avreise. Men noe dyrere vil det uansett være i oktober tror jeg pga da er det vel høstferie??

Skrevet

Hehe, håper det. Litt vanskelig å sitte her med is i magen og vente til siste liten. Litt dyrere kan jeg vel alltids tåle, men det er vanskelig å se på at et opphold på firestjerners hotell med et fantastisk basseng og strandlinje til 6 000,- for fire personer, skal gå meg forbi, mens jeg venter på at det skal bli oktober.,

Jaja, er det for dyrt i høstferien, får jeg utsette det til senere i oktober når folk har kommet hjem.

Skrevet

De turene er billige fordi skolen akkurat har begynt..

Du er ikke garantert at prisene synker etter høstferien - selvom det er kort tid til avreise.. Dessverre..

Det er ikke lenger sånn at restplasser alltid er kjempebillige.

Høstferien er uke 40 forresten, du vil kunne se at den uka + - noen dager er dyrere enn etter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...