Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Har lyst til å reise i oktober mnd en gang. Aller helst i høstferien, men kan klare det i slutten av oktober også. Jeg ser så mange billige turer på helt fantastiske hoteller hvor flyet går om to dager. Antagelig er de billige fordi reisedatoen er så kort frem i tid. Tror dere prisene for turene i oktober vil gå ned, de også, når reisedatoen nærmer seg? Oktoberturene er ganske dyre akkurat nå hvertfall.
Zitro Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Alle priser synker når det er kort tid til avreise. Men noe dyrere vil det uansett være i oktober tror jeg pga da er det vel høstferie??
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Hehe, håper det. Litt vanskelig å sitte her med is i magen og vente til siste liten. Litt dyrere kan jeg vel alltids tåle, men det er vanskelig å se på at et opphold på firestjerners hotell med et fantastisk basseng og strandlinje til 6 000,- for fire personer, skal gå meg forbi, mens jeg venter på at det skal bli oktober., Jaja, er det for dyrt i høstferien, får jeg utsette det til senere i oktober når folk har kommet hjem.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 De turene er billige fordi skolen akkurat har begynt.. Du er ikke garantert at prisene synker etter høstferien - selvom det er kort tid til avreise.. Dessverre.. Det er ikke lenger sånn at restplasser alltid er kjempebillige. Høstferien er uke 40 forresten, du vil kunne se at den uka + - noen dager er dyrere enn etter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå