Gjest Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Blir så sliten av disse konstante mensmurringene, og riene som kommer i tak innimellom.... Noen ganger ganske regelmessig, men ingenting mer skjer... Har prøvd sex og div andre råd for å få igang fødselen, men ingenting har hjulpet... Skulle ønske det enten kunne sette igang ordentlig, eller vente med disse vondtene til vesla er klar... Slimproppen gikk for en uke siden...og et par netter etterpå var ejg sikekr på vesla skulle komme, for da hadde jeg ordentlig vonde rier som kom ganske regelmessig gjennnom hele natta... Men de stoppet, og kommer veldig sjelden nå... Men de kommer ennå. Sukk... SLitsomt!!
puttelutten <3M&M<3 Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Høres ut som du beskriver meg dette her Slimproppen gikk for 2 uker siden, har våknet UTALLIGE netter av rielignende smerter som kan holde på regelmessig i timesvis - for så å gi seg!! Det verste er at legen sier jeg er moden og har begynt å åpne meg, men likevel står jeg på stedet hvil!! Gikk 5 dager over med forrige mann og hadde håpet å få noen dager før denne gangen, men neida - 2 dager over termin i dag og fortsatt like gravid!! Jaja, det var dagens klageinnlegg fra oss, lov å være sliten, lei og utålmodig nå! Krysser fingrene for at vi begge nærmer oss målet!! Trøsteklem fra en i samme situasjon
septbaby09 Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Jeg flyr rundt med disse mensmurringene hele dagen nesten, men jevne mellomrom. Dere snakker om rier også, hvordan kjennes det ut?? 19 dager igjen jeg da, men lov og håpe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå