Den Blå Engel Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Forhistorie: Jeg ringte til en bekjent i går, det var ganske viktig. Jeg fikk bare svareren (ikke helt uventet, hun har ofte lyden av), men la på uten å legge igjen beskjed siden jeg regnet med at hun så anropet mitt. Hun visste at jeg kom til å ringe når en viss ting hadde skjedd, og at det var viktig at jeg fikk snakke med henne da. Jeg ventet på å bli oppringt hele kvelden, men det skjedde ikke. Der gjorde en del ting litt vanskelig. Da jeg snakket med henne i dag, sa hun at hun ikke hadde sett noe anrop, fordi hun hadde hatt lyden av. Så da er spørsmålet: Kommer ikke ubesvarte anrop opp på displayet automatisk, uansett om lyden er på eller ikke? Jeg trenger faktisk å vite det, for hvis hun lot være å ringe meg opp med vilje, kan jeg ikke stole på henne i en liknende sak igjen (kommer ikke til å lage bråk, bare diskret velge en annen). En annen venninne fikk melding fra henne etter at jeg hadde ringt, så hun må jo ha sett på telefonen. Greit nok desom hun faktisk ikke så anropet, men lyser ikke det imot en på displayet, da??
Hufsla Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 så lenge du ringte helt til du kom til svareren er det det ikke tapt anrop. Og da kommer det ikke opp heller. Så jeg tror hun snakket sant. Om lyden er på eller ikke har ingenting å si.
Den Blå Engel Skrevet 31. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2009 Det hadde vært veldig fint hvis det er sant. Jeg må vite at jeg kan stole på henne i disse tingene (høres veldig mystisk ut, men er egentlig ikke det!). Når blir det tapt anrop, da? Jeg lot det ringe til jeg hørte deler av svareren hennes, men la på før pipetonen. Da blir det tapt anrop på min, en mye eldre Nokia-modell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå