Halepadde Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 har selv aldri tatt en ibux/paracet etc. noen gang da jeg er litt skeptisk til å bruke det før det er HELT nødvendig...jeg er nok derfor ikke den beste til å vurdere om jeg skal gi til guttungen eller ikke og blir veldig glad for råd fra noen erfarne mammaer:) Han er 7 mnd. og har feber for første gang....39.4 og er litt survete/grinete..sov dårlig i natt.. Gir dere febernedsettende da?
Gjest ->>- Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Jeg gir febernedsettende/smertestillende om jeg tror det kan føre til en mindre kjip tilværelse, gjelder både meg selv og ungene.
cherry coke Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Jeg gir sjeldent febernedsettende, men det er fordi datteren min sjeldent er syk selv om hun har feber. Se an almenntilstanden. Men klart om han har tydelig ubehag, sover dårlig og er i skikkelig dårlig form må du bare gi han. Jeg gav faktisk paracet da datteren min fikk tenner. Hun hadde pain, og sov ikke om natten. En paracet funket som fy. God bedring til gutten din=)
Halepadde Skrevet 31. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2009 Takk for svar jenter:) Da skal han få en paracet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå