cherry coke Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Argh...sitter her med bøkene foran meg, men jeg er så lite gira på å lese! Har mye mer lyst til å surfe på nettet, gjøre husarbeid og drikke kaffe:) Sant det er lov å ha en slik dag innimellom? Sant det er det? (si JA).
Gjest Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Gi meg motivasjon til å gå å stelle meg heller du Sitter ENDA i morgenkåpa Er så sliten,Adrian sover og jeg er rett og slett giddalaus hehe. Som vanlig
dårlig ånde Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 jeg er motsatt - sitter med bøkene for å unngå å gjøre husarbeid!!!
OsloMor Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Sender motivasjon, men den kommer ikke fra meg personlig, her finnes nemlig ingen motivasjon. Og hva skal jeg gjøre? Joda, møte folka i klassen kl 16 for "å planlegge" hvordan vi skal ta imot utenlandske studenter, skolen begynner i morgen og det er fastspikra opplegg inkludert organisert "bli-kjent-opplegg". Bortkasta ettermiddag, jeg som heller ville være hjemme og lage god middag til barna (og mann).
mamsen=) Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 har en akkurat likedan dag!! bøkene er oppe, penna på bordet alt ligger til rette for litt lesing...men så er denne dataen da, mye mer spennende her!! Men det ER lov=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå