Gå til innhold

Synes du Aylar Lie er pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det synes jeg. Teit, men pen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, fatisk. Hun er sånn sexy-pen i ansiktet..

Skrevet

Klarer ikke å se henne uten å tenke at hun har sperm over hele trynet, så svaret er nei, jeg synes ikke hun er pen.

Skrevet

Synes i grunnen hun ser ganske snodig ut.

Skrevet

Hun er ihvertfall ikke stygg. Jeg synes kanskje ikke hun er kjempepen, men hun er søt.

Skrevet

Hun er jo ikke stygg, men samtidig litt transe-aktig..

Skrevet

Ja det synes jeg!Aylar og Triana er de peneste glamourmodellene vi har/hadde :o)

Skrevet

Aylar er kjempepen og søt, Triana er ikke så pen synes jeg. Jeg klarer ikke helt å like den derre føflekken hennes jeg.

Skrevet

liker at alle er forskjellig jeg! at noen synes hun er pen mens andre synes hun er stygg. Jeg synes personlig Helene Rask er kjempe pen, men mange som synes hun ser helt rar og stygg ut. Aylar ser ut som en transe synes jeg, stygg.. Men det er ikke vondt ment da, kun hva jeg synes. Stygg eller ikke.

Skrevet

Jeg syns aylar er veldig vakker! Har aldri sett hun med sperm i hele annsiktet, så da slipper jeg å se for meg det :P Helene rask derimot syns jeg ikke er noe pen..

Skrevet

Jo, Aylar er veldig pen, men det skulle ikke forundre meg om hun har utovertiss.

Skrevet

Joda hun er pen... men ikke med masse sminke! da er hu litt transeaktig! Det er forresten veldig mange av de oversminkede som ser ut som det når jeg tenker meg om..

Skrevet

Ja, hun er det jeg kaller smellvakker!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...