Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Ja, fatisk. Hun er sånn sexy-pen i ansiktet..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Klarer ikke å se henne uten å tenke at hun har sperm over hele trynet, så svaret er nei, jeg synes ikke hun er pen.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Synes i grunnen hun ser ganske snodig ut.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Hun er ihvertfall ikke stygg. Jeg synes kanskje ikke hun er kjempepen, men hun er søt.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 Hun er jo ikke stygg, men samtidig litt transe-aktig..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 Ja det synes jeg!Aylar og Triana er de peneste glamourmodellene vi har/hadde )
-MtG- Skrevet 31. august 2009 #10 Skrevet 31. august 2009 Aylar er kjempepen og søt, Triana er ikke så pen synes jeg. Jeg klarer ikke helt å like den derre føflekken hennes jeg.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #11 Skrevet 31. august 2009 liker at alle er forskjellig jeg! at noen synes hun er pen mens andre synes hun er stygg. Jeg synes personlig Helene Rask er kjempe pen, men mange som synes hun ser helt rar og stygg ut. Aylar ser ut som en transe synes jeg, stygg.. Men det er ikke vondt ment da, kun hva jeg synes. Stygg eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #12 Skrevet 31. august 2009 Jeg syns aylar er veldig vakker! Har aldri sett hun med sperm i hele annsiktet, så da slipper jeg å se for meg det Helene rask derimot syns jeg ikke er noe pen..
Tigerpote Skrevet 31. august 2009 #13 Skrevet 31. august 2009 Jo, Aylar er veldig pen, men det skulle ikke forundre meg om hun har utovertiss.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #14 Skrevet 31. august 2009 Joda hun er pen... men ikke med masse sminke! da er hu litt transeaktig! Det er forresten veldig mange av de oversminkede som ser ut som det når jeg tenker meg om..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #16 Skrevet 31. august 2009 http://www.bloggtips.no/wp-content/uploads/2009/01/aylar2.jpg Stygg? Transe? Ehh...hva snakker dere om damer? Aylar Lie er en pen dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå