Gå til innhold

Kløe, farlig for babyn i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 33 og har fått voldsom kløe bak begge knærne..?

Har lest att dett kan være førhøyet gallesyre. Ska til legen i morgen og ta blodprøve, men jeg blev veldig bekymret når det stod at det gi for tidlig fødsel og tom fosterdød.

Er det noen som har vært borti sånn her kløe, det var visst også vanlig med kløe under føtter og hender.

Jeg blev nervøs nå...!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den "farlige" typen svangerskapskløe... Begynte som svak kløe på armene og bak knærne som du beskriver, og økte på, og klødde helt sinnsykt inni hendene og under føttene... Jeg har begynt på noen tabletter, ursofalk, og de hjalp en ukes tid, men ser ut som kløen kommer litt tilbake nå. Er til kontroll på sykehuset hver uke nå, for å måle lever- og gallesyreverider. De setter igang fødselen dersom det er fare for babyen. Jeg ble også veldig bekymret for babyen... De tar det veldig seriøst på sykehuset, og følger tett opp, og har gitt meg beskjed om å ringe ved forandring enten hos meg eller babyen...

Skrevet

Tusen takk for svar. Greit og vite litt om det før du går til legen, så jeg kan være sikker på at de tar en på allvor.

Lykke til videre, når har du termin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...