Gå til innhold

Avensis 2009 og tre barneseter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen med erfaring med tre barneseter i avensis 2009 modell. Vi har to gutter som sitter i beltestoler og venter en baby. Går dette? Eventuelt, hvilke seter har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

ingen med avensis 2009 og 3 barneseter her?

Skrevet

Hei!

Vi var innom Toyota selger her om dagen og fikk opplyst fra selger at det ikke var å anbefale å ha tre barnestoler montert i baksetet. (Vi har nemmelig samme problem.) Det er plass som han sa, men siden midt setet er litt opphøyet sitter ikke barnesetet så godt som i de to andre "stolene" i baksetet. Så nå ser vi heller på en Toyota avensis verso med syv seter. Uansett er det bare å ta med tre seter og prøve, jeg vet om flere som har gjort dette. De låner med seg bilen og kjører innom en barnebutikk og låner der igjen tre slike seter som de kommer itl å bruke - testing før en kjøper noe er jo det beste. Selgerne vi har snakket med er veldig hjelpsomme ang dette.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...