Gå til innhold

gode mammabukser?????


leo77

Anbefalte innlegg

Nokon som kan guide meg til å finna gode og fine mamma bukser. med forigemann hadde eg uniform på jobb, og joggebukse heime. no har eg ny jobb, og må vera "presentabel" kvar dag. Finner ingen som sitter fint. Er alle gravide "pipestilker" eller ? Er ikkje sps. tjukk, bare normal rumpe, dei eg har funne til no fekk eg opp til knea i str. 42, brukar vabligvis 38-40. HJELP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet jo ikke hvor du bor, men jeg var på en butikk i helgen som heter Svangerskapet og ligger på majorstuen i Oslo. Her hadde de masse fine bukser og alle størrelser. Jeg er ikke så tynn, bruker vanligvis 44 og fant mye i min størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen som jeg har kjøpt på hm. Ett par har jeg kjøpt i butikken, men har også bestillt på Internett. De sitter fint på og er veldig behaglige. :-) Jeg har også en jobb der det er viktig at man ser pen og som du skriver "presentabel" ut. Jeg har kjøpt bukser i min vanlige størrelse, men har opplevd at de kan være litt store i størrelse, men nå er jeg jo ikke så langt på vei enda heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker forrestem str 36/38 til vanlig, men vet ikke om det har så mye å bety... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med mammabukser, for jeg har så lange ben. (er 180cm høy). Fant en hverdagsmammabukse på hm, ellers bruker jeg mammatights med høye støvletter til..det ser ganske styla ut hvis du har en søt topp eller skjorte til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ta meg en tur på HM og titte, håper jeg finner meg noen fine mammaklær der. For meg tror jeg den største utfordringen blir å finne gode bh'er som passer. Jeg er størrelse 80F...hjelp...noen som har gode tips uten at bh'en koster 1000 kroner?

Bor i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...