Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Snart to måneder siden fødsel, men sliter fortsatt endel med hemoroider. Plages ikke i hverdagen, men etter do-besøk. Da er det kjempevondt i mange timer! Andre som er/har vært plaget? Evt råd? Bruker nå Ac3 fra apoteket og den lindrer vell litt tror jeg, men skulle helst vært foruten!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Var veldig plaget sist, er det heldigvis ikke denne gangen. Anbefaler Scheriproct salve og stikkpiller, de tok knekken på de sist for meg. Salven er reseptfri, stikkpillene må du ha resept på. Ellers er det jo viktig å holde avføringen myk så du slipper å trykke når du er på do. Spis fiberrik mat, drikk MASSE og beveg deg. Evt kjøp Lactulose på apoteket. Og trykk hemoroiden inn igjen med fingeren når den kommer ut
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Jeg var faktisk plaget i 1 helt år etter fødsel. Forsøkte alle triksene i boka, men skal si det tok tid. Nå er det 2 år siden og merker ingentin:o)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 3 år etter fødsel, plaget enda. Tør ikke gå til legen heller:(
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 6 mnd siden fødselen og plages enda. Men dette er sånn vondt som jeg kan leve med. Har prøvd alt.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Huff, det er ikke noe godt nei! Kvier seg for å gå på toalettet! Er desverre innvendig her, og de sprekker under dobesøk, så det er langt i fra noen hyggelig opplevelse, men man må jo gjøre det uansett. Skal ta meg en legetime for å høre hva de sier. Vil iallefall ikke ha det slikt. Forsvant de av seg selv hos dere?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Har hatt de i 2 år nå. Blir ikke kvitt de. Hjjelper å passe på å spise rett og drikke masse vann. H. er noe hærk!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå