veldig fødeklar Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Vi har to gutter fra før, og har litt nøytrale klær, men mest til gutt. Nå venter vi ei jente, men jeg tror det ikke helt enda... På lørdag var jeg likevel ute å kjøpte ei lilla bukse og en hvit og lilla body. Føles litt godt å ha noe i hus, selv om jeg ikke er kommet lengre enn 19+2. Kommer nok ikke til å handle så veldig mye, litt ullundertøy. Føler meg litt mer gravid på en måte. noen andre som har begynt å handle litt? tips til gode nettbutikker som ikke bare selger lyserosa til jentebabyer?
♥Madame_Mim♥ Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Jeg har handlet 3 bodyer og en joggebukse... I nøytrale klær. Skal ikke på UL før 15 oktober (uke 20) så vet ikke kjønn enda. Jeg synes liksom det å handle noen klær og litt utstyr på en måte korter litt ned på den lange ventetiden. Hvertfall nå som jeg ikke kjenner den lille enda! Jeg vet ikke om noen norsk nettbutikk som ikke bare selger lyserosa til jenter. Men jeg synes butikken "name it" har en del fine klær som ikke bare er rosa! adressen til nettbutikken er www.nameit.com men vet ikke om de leverer til norge fra nettet
veldig fødeklar Skrevet 31. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2009 De klærne jeg kjøpte på lørdag var fra name it. De har mange fine klær til både gutter og jenter. Min er faringer at de holder fasongen godt i vask også.
♥Madame_Mim♥ Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 ja de klærne er nydelige! Er spesielt mye fint i lilla nå ser jeg. I skien er det en egen butikk som heter name it. Blir helt oppslukt hver gang jeg er der inne!! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå