Gå til innhold

Se hit, fort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn som er snart 4 uker gammel gulper opp alt han spiser. Han får morsmelk og morsmelkserstatning. Han vil liksom ikke holde på maten. Noen som veit hva det kan komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi trodde først at det var erstatningen, men morsmelka kommer opp igjen den også.

Skrevet

er du sikker på at han gulper opp absolutt alt? minstemann hos oss gulpet også veldig veldig mye ei stund, men det gikk over. ta babyen med til helsestasjonen å vei han. Da vil du se om babyen får nok næring. Noen babyer har problemer med (jeg tror det er lukkemuskelen) som ikke helt fungerer. Ta kontakt med helsestasjonen så får du nok kyndig hjelp,

Skrevet

Okei. Det virker som det er ganske mye som kommer opp igjen i hvertfall. Men det er vel noe som blir igjen nedi der også da. hehe. Ja, jeg får gjøre det :)

Skrevet

Sønnen min gulpa utrolig mye fra han var ca 2 - 6 mnd gammel, men vekta økte som den skulle uansett...

MEN et tips som hjalp til at det ble mindre gulping: Å amme liggende! Det hjalp i alle fall utrolig mye for oss... :)

Skrevet

Min gutt gulpet også ekstremt mye da han var liten - kunne skifte på ham 3-4 ganger hver dag! Fryktelig slitsomt - særlig for han! Nå er han 3,5 år gammel og jeg ser at han fortsatt hiver innpå med drikke hvis han får ubegrenset med drikke!

Han har vært utredet for matallergi og reflux og alt som er, men diagnosen er faktisk bare "glupsk" - og det er han fremdeles! I barnehagen må de porsjonere ut drikke til han, for han tømmer det han kommer over!

Får håpe det gir seg før han blir 18 år og skal på byen....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...