★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 har brukt disse i to år snart nå pluss omega-3....dette skal jo være nok av alt det du trenger hele første trim. ja så til den litt flaue delen...ehh..*kremt* så plutselig i dag at jeg skal ta to tabl.for dagen!!!??what?herrehud så blind det går an å bli!!bare tatt 1 hele veien jeg..hmmm.. så fra i dag blir det to stk vit.og to omega 3:))) og satse på at det holder bra og gjør nytten:)) det var ett litt flåsete innlegg fra meg hehehe...kjeder meg litt i dag ja....
Phoenix1 Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Hehe...ja, sånn kan det gå... Men tror nok at du klarer deg bra likevel jeg da. Du får helt sikkert i deg det du skal ha likevel. Masse lykke til videre med både deg og vitaminene dine iallefall.
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 hihihi, samme gjorde jeg... men ikke så lenge som du.. hahaha, etter et par dager fant jeg ut at det skulle være TO for dag :-)))))
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 31. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2009 kanskje jeg må skrive det med sprit tusj utenpå pakken "husk 2 din idiot!! hahahaha:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå