veldig fødeklar Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 har akkurat lest ferdig siste bok av Liza marklund, og trenger noe nytt å lese. Så langt står den siste til Jo nesbø (den som kom i fjor) øverst på lista. Er ferdig med alle til camilla lackberg og stig larson. Noen som har tips?
lavrans&laura Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 hodejegerne er en god krimbok, det er igrunnen alt av Jo Nesbø! ellers har jeg selv lest en del av Mary Higgins Clark i det siste
snuffe Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Åsa Larsson. Svensk, på nivå med Läckberg. (Og om du leser dem på svensk får du bøkene råbillig på capris.no) Lindell, Fossum og Holt er jo ålreite norske. Val McDermid og PD James er glimrende britisk. Og Patricia Cornwell og James Patterson har en del fine amerikanske (selv om begge synker i kvalitet etter hvert).
Galathea73 Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Leste snømannen av Nesbø i sommer, utrolig underholdende, lå våken om natta og grubla ut hvem morderen var :-) Ingen som har nevnt Henning Mankell her, jeg har veldig sansen for hans politiantihelt Kurt Wallander.
Kanskje2010 Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Åke Edwardsson Val McDermid Patricia Cornwell Minette Walters Wallander P.D james Karin Fossum Robert Wilson Gunnar Staalesen Unni Lindell Anne Holt Tom Egeland Åsa Larsson Dan Brown Harlan Coben Knut Faldbakken Kjell ola Dahl Ken Follett
MathildeC Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Elisabeth George har underholdende, lettlest krim. Med samme politiinspektør, så begynn helst fra begynnelsen.
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Jo Nesbø, Gunnar Staalesen og Stieg Larson
Gumman :-) Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 Jeg anbefaler Håkan Nessers bøker om van veteren. Mine favoritter!
2gutter,aprilbaby10Fødeklar Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 Unni lindell, Henning mankell, Jo Nesbø...Noen av mine favoritter!!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 31. august 2009 #10 Skrevet 31. august 2009 Anbefaler også Åsa Larsson sine bøker, veldig spennende. Ellers så er jeg fan av Varg Veum bøkene av Gunnar Staalesen. Fredrik Skagen, Kim Småge....fins mange gode norske!
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 1. september 2009 #12 Skrevet 1. september 2009 håkan nesser.. kjempegod krim!! karin fossum anbefales... og unni lindell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå