Gå til innhold

Slanketråden- 31.08-06.09.09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vi mange med enda?

Nå har jeg målt meg i cm. Kommer nok ikke til å gjøre det helt hver uke, men sånn innimellom.

MEN jeg føler jeg er veldig stor over rumpe, lår og mage. Noen som har lyst å dele deres mål med meg? Kan jo gjøre det anonymt? Selvfølgelig ingen tvang. Bare jeg som har lyst og se hva folk ligger på. Husker ikke jeg målte meg før jeg ble gravid. Men bukser som jeg hadde før får jeg ikke opp over lårene en gang..

Ellers så har jeg lagt syk nå i mange dager, så det går jo ikke bra med trimming i det hele tatt. Går bare fra senga, til sofa, til toalett og tilbake igjen.. Og maten blir det så som så med.. Men spiser jo ikke så mye i det hele tatt heller som om jeg hadde vært frisk. Blir mye supper da halsen og bihulene har vært vonde.

Hvordan går det med dere? Vekta mi sto jo stille sist uke. På grammet det samme som uka før. Så jeg håper jo på litt nedgang denne uka ja, til tross for sykdom. Kanskje den føre noe positivt også med seg?? Ingenting er så gale at det ikke er godt for noe, heter det jo!!!!

Stå på jenter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fortsatt med :) Bare - 0,3 kg på meg denne uka, men målte meg og var 1,5 cm mindre rundt magen på 2 uker :)

Skrevet

jeg er jo med, selvfølgelig, men har veiedag på fredager:)

Begynte uka med 1 times corebar trening på senteret..... etterpå sykklet jeg 10 km, så i dag har jeg gjort mitt...:))

Skal straks i vei å trene småjentene i fotball, så da kan jeg snike meg litt med å trene med dem, får jo sprunget litt da også:)

Skrevet

Jeg er med fortsatt, men har vært lite flink siste uka. Lite trening og altfor mye mat, og i helga spiste jeg maaasse snop. Så jeg ble litt overrasket at jeg allikevel hadde gått ned pittelitt...

Mitt midjemål var 107 cm da jeg startet, 3 uker senere var det 100 cm. Jeg måler hver 3. uke så det blir vel neste mandag jeg skal måles igjen, siden jeg har den dagen som veie og måledag. Har ikke målt meg noen andre steder.

Har fryktlig lyst å gå tur ikveld, håper jeg får noen til å bli med meg....

Skrevet

Denne veka har det gått fint, ned 1 kg. Føler ikkje eg har fortjent det, det har blitt litt for mykje snop og litt for lite trening, men til gjengjeld har eg vore sjuk så det var to døgn der eg åt så å seie ingen ting. Har jo og slutta på p-piller, kanskje det hjelper det og?

Eg har ikkje målt meg før, men har begynt no. Magemålet er no 117 grusomme cm målt på det tjukkaste punktet, med alle magemusklar så slappe som mulig ;-p Over baken er eg 131 cm, og rundt overarmen 39 cm. Det er magen og armane eg er minst fornøgd med, og fokuserer på styrkeøvelser for dei områdene.

Total: ned 2,1 kg på seks veker. Satsar på at det går bedre heretter :o)

Skrevet

Har veid meg idag, for er ikke sikkert jeg får tid i morgen..

NED 0.7 kg!!

Fornøyd med det. Men har jo vært syk i en uke, har ikke trimmet noen ting, så er litt redd litt kommer på igjen når jeg begynner å spise skikkelig igjen. Men skal være veldig forsiktige med maten og hva jeg putter inn. kjekt at det endelig begynner å gå nedover.

Jeg målte meg for to dager siden, så vil vente en stund til med det. Tror jeg kommer til å måle meg en gang eller to i mnd. Alt etter som når det passer. Gleder meg til den summen går nedover. Jeg måler meg på:

mage

rumpe

lår

legg

bryst

hals

underarm

overarm

ankel

Jeg har grete rode sine målinger pluss legg og ankel har jeg puttet på selv. Ankelen pga den ene er større enn den andre så vil bare se om den går ned. Og leggen fordi jeg gleder meg til de blir mindre hehe..

Hva måler dere?

Skrevet

Dette hiver jeg meg på!

Kjøpte meg trimsykkel igår. Og syklet 20 min nesten uten motstand. Jeg var galsvett. Tom fingrene mine svettet hehe =) Kondisjon, hva er det?

Jeg har prøvd å spise mindre og sunnere nå i 2 uker. Har ikke gått ned 1 gram, så jeg følte det var på tide med litt trim i tillegg, derfor sykkelen.

Tipper det er suuuupervondt å hive seg på idag, har sikkert vondt i rumpa, men må bare prøve å tvinge meg gjennom det så blir jeg vel herdet etterhvert.

Tror jeg skal måle meg også, og skrive det ned.

Skulle egentlig gått ned 25 kg, men ser vel på det som høyst usannsynlig. Får vel i utgangspunktet prøve å gå ned 1 gram og ta det derfra =/

Skrevet

Jeg skal også ned ca 25 kg til sammen. Og vi må ikke si til oss selv at det er umulig!!! Da blir det så vanskelig. Si til deg selv, at dette skal du klare like godt så alt annet du klarer godt!!

trim er veldig viktig. jeg liker egentlig veldig godt å trene, men nå når jeg har fått så d¨årlig kondis og er så mye tyngre enn vanlig så er det jo veldig mye tyngre. Og dermed mer tiltak å gjøre det. Men merker allerede nå at det går bedre, jeg svetter jo, men det er vel bare bra, men jeg puster og kaver mindre.

Jeg prøver å variere trimmen litt da for ikke å gå lei, og legge inn trim i hverdagen slik at jeg trimmer, men at jeg ikke tenker over at jeg trener for å bli slank, men bare som en naturlig ting å gjøre. (legg merke til ordet "prøver", jeg jobber stadig med dette altså, vet det ikke er enkelt, men håper det blir lettere etterhvert)

Skrevet

selvfølgelig går det fint å gå ned 25 kg, man må bare ha den rette innstillingen..... STÅ PÅ! Alt blir lettere (MYE) lettere etter hvert:))

Jeg har til nå, kun målt meg over magen, der jeg var størst. :Men fikk lyst tilå skjekke leggene, for de vet jeg hvor store de var, siden jeg prøvde å finne støvletter som passet meg i vinter....går å sjekker nu...De var 3 cm mindre rundt!!!! hehehe... :o)

Skrevet

Eg og skal ned 25kg (eller no: 22,9 kg ;-D), så då er vi fleire i same båt :o)

Skrevet

Ja da er vi flere ja.. Godt å ha noen å slå følge med på vei nedover.. Nedover i kg og nedover i kles-størrelse:)

God trim helg alle sammen:)

Skrevet

Nå har jeg på tre uker gått ned 2,4 kilo. Minimalt siste uke, har ikke hatt tid til løping eller annen stor trening bortsett fra sykling til og fra jobb. Har oppført meg veldig bra i matfatet,- bortsett fra en tur til London forrige helg der jeg tenkte at jeg tross alt skal kose meg på tur.

Må begynne å måle meg, kjenner at buksene sitter løsere, og må snart investere belter. hurra!

Jeg er så heldig at jeg bare skal ned totalt 6 kilo, men erfaringsmessig stopper jeg veldig opp der jeg befinner meg nå. Så nå gjelder det å holde motivasjonen og kjøre på med trening! God helg til alle!

Skrevet

ned 0,3 kg...okay, er vel fornøyd...det går fortsatt NEDOVER:)

Totalt: 40,6 kg...:) 6,5 kg.... to gooooo.....!!!

Har trenet corebar 3 ganger denne uka, pluss en sykkeltur på 30km:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...