Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Hvordan få best resultat, glatt og uten nupper??
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 På Vita har de en liten flaske med grønn gele (husker ikke hva den heter), som du smører på etter barbering, den er kjempegod til å forhindre sårhet og røde nupper. Jeg bruker høvel, og så denne geleen etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå