Gå til innhold

Kan jeg klare å sitte med ett hus til 1,6 mill alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller det er hele lånet da. Bilen ligger jo også inni der. Men må ha bil. Skal i banken på onsdag. Er så spent

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde fint klart det. Men det kommer jo ann på hvor mye man tjener å..

Skrevet

Jeg hadde klart, men har utleie da

Skrevet

Har årslønn på 323000 kr.Men jobber nå bare 60%. Har en 80% stilling her. Men får jo 6800 kr i overgangsstønad hver mnd også. Har ikke utleie. Får jo greie p det til onsdag. Kan jo ha avdragsfritt en periode. Har kikket rundt der vi bor. Men mye koster jo mye mere eller er kjempe lite. Koster å være aleine gitt.

Skrevet

Du må tenke på at det koster å leie også. Du får nok svar i banken ja, de er jo flinke til å gi råd.

Dersom du skal kjøpe på ett sted med studenter og du har mulighet til å leie ut ett rom i huset har jeg hørt at noen gjør dette. Du får ikke så mye, men alt hjelper jo. Dessuten er det jo mulig å komme seg ut en liten spasertur ol på kvelden når "samboren" leser/ser tv og du kan jo eventuelt betale litt. Ei venninne av meg bodde gratis hos en alenemor mot at hun passet ungene 1-2 kvelder i uka mens denne moren var på trening eller besøk hos noen. Ungene sov og venninna mi leste eller så tv og bodde gratis. En mulighet hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...