Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Uten at det var planlagt eller fått mensen tilbake, merket dere det veldig fort eller tok det tid før dere skjønnte at du var gravid igjen? Jeg har samme følelsen og kvalm som jeg var sist gang, men tok en test før helgen og den var negativ, men det kan jo hende det var fortidlig, i og med at jeg ikke vet når mensen skal komme. Men kan man få symptomer før testen slår ut?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Jeg var kvalm i mange måneder etter fødselen, skyldest bl.a. at jeg amma og at jeg var utslitt og ikke fikk nok søvn eller mat i meg. For det kan faktisk bidra til kvalme. Altså helt vanlig at man kjenner seg slik etter fødselen. Så kan jo også være at du er gravid, men kan hende at det bare er kroppen som er sliten. Har selv erfaring med slik kvalme, og mange negative tester.
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Jeg merka det da jeg var 3-4 uker på vei.. Ble gravid ca 3 mnd etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Jeg hadde symptomer omtrent med en gang (tissetrang og bekkenvondt). Før den nesten mensen skulle kommet. Tenker at kanskje det er så kort tid siden at kroppen lager symptomer tidligere...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Det var det jeg kansje tenkte å siden det er så kort tid siden fødsel, 8 uker bare. og er nå kvalm, trøtt, mensmerter og til og med mer vondt i puppene, kan jo være at jeg bare inbiler meg det men får vel bare ta en ny test i morgen får sikkerhetskyld. skal egentlig begynnne på cerazette, men vil ikke hel begynne før jeg er helt sikker på at jeg ikke er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå