Gå til innhold

Hvilken prøveperiode er dere inne i nå jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 11pp...og forhåpentligvis den siste :) bare den forbaskede testen viser positiv snart ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1.pp. Fordi den ******** tanta ikke kommer tilbake! Skulle vært 3.pp om den var på plass til rett tid og jeg ikke hadde blitt gravid underveis!

Skrevet

Min 9. pp nå etter en MA i fjor høst (og da ble jeg gravid i 2.pp!!!!!). Men har ikke brukt prevansjon eller noe på lange tider. Så man kan vel egentlig si et årstid, siden jeg mistet, men det er bare de 9 siste månedene vi har vært skikkelige prøvere da.

Skrevet

Siden TR tiltider er meget fraværende så har jeg ikke peiling på hvilken pp jeg er i nå, men vi har prøvd i ca 1 år.

Skrevet

Jeg er i første pp, med vårt første barn :-) Jeg er da 21 år, og sa alltid før at jeg overhodet ikke skulle ha barn før jeg var hvertfall 25.. Hehe :-) Morsomt det der som jeg så flere av dere skrev, at man ikke kan planlegge framtiden.. :-)

Skrevet

Jeg er inne i 3pp. nå. har IKM i slutten av denne uka. Ingen symptomer på noe, pluss at samboern har reist en del denne mnd. Så spørs om jeg tusler inn i nr 4 neste uke. Men er jo bare 25, og akkurat begynt prøvingen. Regner med at det kanskje tar litt tid. Føler meg hvertfall mye roligere denne pp enn jeg gjorde i 1pp. ;o) Men må innrømme at det blir en del symptomleting fortsatt. Hehe., har lovt samboern å ikke teste før IKM da. Spørs om jeg klarer...

Skrevet

Vi er i 3. pp, og holder på å dø av spenning... det tok oss 2,5 år å få førsteman, så jeg er litt redd for å måtte vente så lenge en gang til. Satser på at det klaffer litt raskere denne gangen:-)

Skrevet

Vi er i 3pp, men har litt lange sykluser så føler ting tar så lang tid. Vet alle sier man ikke skal stresse, men erfarer at det er lettere sagt enn gjort. Er 25 år og alt ligger til rette for en liten en nå. Håper virkelig på en spire snart =)

Skrevet

Jeg er i min 5pp nå. Har ei datter på 2år, med henne ble jeg gravid mens jeg gikk på minipillen, kun 3 måneder etter abort.

Håper att det klaffer snart nå... begynner å bli utålmodig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...