Stoltest Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Varmer dere denne i ovnen før dere serverer? Blir den ikke ødelagt av å bli oppvarmet flere ganger etter steking?
snuppedupp Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Jeg varmer den i mikroen før jeg serverer den. Da blir den ikke "overstekt" bare oppvarmet. Kjempegodt med varm eplekake m is :-)
___ Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Hvordan holder du bunnen sprø og hindrer den i å bli klissete?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå