elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 jeg er 25 år og alenemor, har ett barn. føler jeg er den eneste i HEEEEEELE verden som er singel og alenemor. blir jo ganske stuslig og ensomt noen ganger da. ikke finner jeg en som vil ha dame med baggasje, ikke har jeg tid til meg selv (vier all min tid til sønnen) ikke føler jeg at jeg har noen venner. jeg har mange venner, men jeg ser dem bare ikke. har jo en del koleger da, men det blir lite med lønningspils når jeg har barn. vel vel.... elsker det lille nurket mitt da <3 er vi flere eller?
Tia med 2 ♀ Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Jeg er 30 alene med 2 og singel. Trives egentlig med det jeg, orker liksom ikke styret med å skulle finne en ny. Og liten sjangser for at det dukker opp en i hverdagen her. Men klart blir ensomt på kvelden innimellom
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 31. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2009 men føler du ikke at livet blir litt meningsløst innimellom da? at DU skal sitte singel og alene med to barn, uten å ha noen å dele tankene med? sånn i forhold til de som har en komplett familie og ett perfekt kjærlighetsliv, og er lykkelig gift eller forelsket.... mulig jeg bare er sjalu..... hehe
cherry coke Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Jeg er 30 og alene med datteren min på snart 4. Storkoser meg som singel=) Har mange venner, men treffer dem ikke så ofte. Men er flink til å holde kontakten pr telefon eller en kafetur en sjelden gang. Er ikke ensom, og koser meg sammen med datteren min. Vi finner på mye moro sammen vi=) Men klart, jeg tenker litt på det med en stor familie av og til, og ønsket om flere barn dukker opp inn i mellom.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Er 32 år og alene med en på 4 og en på 1 år. Har en pappa til barna som stiller mye opp og familie på begge sider. Så er heldig sånn. men synes det er veldig trist å sitte alene. Men det er ganske nytt så blie vel bedre med tiden. Har mange flotte venner jeg kan snakke med. Men hvis noen bor i Tønsberg omådet er det bare å ta kontakt.
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 31. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2009 men kan jeg spørre om noe, hvordan er det økonomisk hos dere da? må dere vri å vende på hver eneste krone eller har dere det fint slik som det er??? jeg er så lei av å ikke kunne leve livet, jeg må tenke meg om 2 ganger hvis jeg kjøper meg sjokolade. jeg må ha stramt budsjett hver uke, og gir meg selv dagpenger slik at vi skal ha det bra hver dag.... det er så slitsomt. hvis vi skal finne på noe som koster penger (svømmelhallen foreksempel) må jeg kutte ut noe annet i heimen, eller så sørger jeg for å spise middag hos mamma en dag og pappa en dag, da er 2 middagspenger hjemme spart og jeg kan ta med gullet på en liten opplevelse. jeg har 100% jobb, og får støtte til barnepass, men alikevell går det ikke opp. er det slik det skal være når mann er alenemor altså???
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Foreløpig har jeg hatt det greit. Fordi han betaler halve lånet. Men skal i banken til onsdag å se om jeg kan sitte med huset alene. Da blir det nok tøft regner jeg med. Men vi ternger et sted å bo. Og huset er ikke veldig dyrt. Må kanskje kjøpe en billigere bil. For den er helt ny. jeg jobber bare 60 % så må nok jobbe 100% etterhvert. Er ikke sånn at alenemødre får så sinnsykt mye penger som folk skal ha det til.
Gjest Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 Jeg er 34 og alene med en gutt på snart 4 år.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 Leier dere eller eier? Hvor mye i lån evnt.? Har ett lån på 1,6 . Lurer på om jeg klarer det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå