Har to herlige jenter!=) Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Det står på pandemi.no at gravide skal kontakte lege ved influensaliknende symptomer som: feber, vond hals, hoste, tretthet, muskelverk osv... Skal man ha alle synptomene før man ringer? Jeg er ikke hysterisk når det gjelder denne influensaen. Langt ifra men man blir nå litt usikker. Natt til søndag fikk jeg vondt i halsen, som bare har blitt verre. Også litt tett i nesa og trøtt. Litt vondt i hodet og litt små slapp. Men har ikke feber eller muskelverk men det er jo enda tidlig i sykdmsforløpet. Det er alltid slik en forkjølelse begynner til meg så jeg regner med det bare er det. Jenta mi på 1.5 år har vært forkjøla noen dager nå men hun har heller ikke feber. Er vel ingen grunn å ringe legen nå?
veldig fødeklar Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 hei Jeg fikk symptomer på influensa på onsdag, sikkelig vondt i halsen, feber, muskelsmerter osv. Var i kontakt med legen på fredag fordi jeg trudde jeg kunne ha halsbetennelse. Legen tok svineinfluensaprøve og jeg håper å få svar i dag. Har vært veldig tett i brystet, snørrete og slapp i hele helgen, er hjemme i dag også, men håper å komme på jobb i morra. Jeg fikk ingen medisiner da jeg var hos legen, men har jo lurt på om jeg kanskje hadde sluppet litt lettere unna hvis jeg hadde fått den forebyggende medisinen? Er fortsatt ikke i form. Kan jo være greit å i vertfall ta en telefon til legen din for å få råd
solstråla har fått nr.2 Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Jeg er i samme situasjon som deg. Fikk nøyaktig de samme symptomene natt til søndag. Jeg må ha sykemeld hvis jeg er borte fra jobb, så jeg snakket med kontordama. Hun sa at de aller fleste har feber, men hun ville sjekke med legen. Skal ringe tilbake i ettermiddag. Jeg synes det minner om en vanlig forkjølelse. Hadde infuensa i vinter med feber og muskelverk, og slik er det ikke nå. Men så skal jo denne svinepelsen være mildere da. Uff, ikke lett å bli klok. Er du langt på vei? Jeg er bare i uke 6. Syns alltid det virket skummelt å bli syk i 1 tri
Har to herlige jenter!=) Skrevet 31. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2009 Jeg er i uke 28. Ja, d virker skummlere å bli syk så tidlig men jeg vet ikke om det egentlig er det. Tror ikke vi skal bekymre oss. Regner med det bare er en forkjølelse. Om det er influensa A regner jeg med det skal gå bra å. Blir bare så i tvil når jeg skal kontakte lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå