Sunshine09 Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 10 dager før termin kom lille Håkon til verden på St.Olavs barsel vest, fødestue nr.7. 3040 gr og 48 cm, så det var ikke store krabaten. Fødselen gikk bra (men fy f... det gjør vondt ja) og alt står bra til med både mor og barn. Det hele startet fredag morgen med at slimproppen hadde løsnet. Gikk med smårier hele formiddagen med 15-20 min mellomrom. Utpå dagen økte det på og jeg var nede i 10 min. Da skjønte jeg at dette var alvor. Holdt ut litt vel lenge hjemme da for jeg tenkte at jeg ville unngå å bli sendt hjem igjen.Det slapp vi definitivt! Når man er andregangs går det jo raskere så fra å være 8 min ble det plutselig bare TRE! Kom til føden kl 2345 og 0053 var fødselen over.Iskald beregning. Halvtime med rier, så gikk vannet, 5 pressrier og vips: tobarnsmor! Var utrolig stolt etterpå da, for jeg hadde gjort unna veldig mye på hjemmebane. Er glad det hele er over og at jeg endelig har fått møte det lille nurket jeg har ventet på så lenge. En utrolig opplevelse. Vil ønske alle dere andre lykke til videre. Det er absolutt verdt det man går igjennom, selv om det er hardt å være kropp. Håper å få treffe "jordbærpikene" igjen. Det hadde vært utrolig koselig.
HØNAogEGGET *har født* Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Gratulerer så mye!! Du rakk akkurat treffet før du fikk Vi må satse på nytt treff så vi andre kan få sett lillegutten din
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Gratulerer så masse:)) Gleder meg til å se lille Håkon
nesten30 Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Gratulerer så mye:) Kos deg masse med lille Håkon:) Gleder meg til det er min tur!
1gang09 Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 gratulerer med lille gutten og som tobarnsmor:)
vekten30 Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 Så flott:D Åååååååååå du har vært så flink altså:D:D Gratulere:D:D:D:D:D Kos deg masse med lille Håkon:) Så må vi prøve å få til et treff om ikke så veldig lenge:D Gleder meg til å få se han:D
Har fire go`inger Skrevet 1. september 2009 #10 Skrevet 1. september 2009 Gratulerer:) Kos dere med den lille:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå