sillyfilly og Olivia Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Jeg er 21+1 og har så og si alt i boks. Mangler bare litt babyklær og barnevogn. Foreløpig står ting hos mamma og pappa og hos min svigerinne, men jeg har så intenst BEHOV for å få ting klart. Jeg er jo bare 5 mnd på vei og det er lenge igjen, men likevel liksom. Har lest at dette er vanlig i 3. trimester, men jeg har vært tidlig ute med det meste =P har begynt å kjøpe littegrann klær. Får det meste brukt så jeg har spart masse penger der. Noen flere som har dette redebygger instinktet? Jeg prøver å kontrollere meg selv, ettersom min mann er ikke helt med på notene.
motemor Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Kjenner meg veldig igjen! Er "bare" 16+6 og har ikke kjøpt noe ennå, men klør i fingrene etter å begynne og har gjort det i flere uker! Mannen min er heldigvis i samme modus, men vi prøver å holde oss i skinnet til ultralyden er om 10 dager, så vi i det minste vet hvilket kjønn det (mest sannsynlig) er! Planlegger oppussing av barnerom (vi flyttet inn i mai og skulle uansett pusset opp rommet, men blir usedvanlig ivrig når det gjelder alt som heter barnemøbler, -lamper ol! Selv om vi må bruke rommet til kontor og gjesterom i ett års tid til før nurket "flytter inn" fra soverommet vårt, har jeg bare lyst til å lage det perfekte barnerom allerede nå. Planlegger også kjøp av vogn, klær, leker og alt man ellers kan starte med! Så bare nyt det, og bygg ivei, du... : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå