Gå til innhold

forkjølet og synes synd på meg selv:)


rust

Anbefalte innlegg

Vondt i halsen og tett nese...... er det flere? Har nok blitt smittet av vesle frøkna på 3 år. Er aldri dårlig,så dette er pyton. Godt å være ferdig m kvalmen:))) Søker bare litt sympati:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes synd på deg, kanskje det er en trøst at noen (f.eks undertegnede) fortsatt sliter med kvalmen...?

Håper du blir frisk snart, god bedring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender ut masse sympati til deg hvis du sender litt tilbake:) Er selv hjemme med vond hals og hodepine og håper bare at det ikke bir mer alvorlig enn dette. Men i tillegg har jeg kvalmen, selv nå i uke 14 har den ikke gitt seg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være lov å synes litt synd på seg selv. Jeg har også megavondt i halsen (alltid et eller annet med 3 barnehagebarn i huset...) og er i tillegg skikkelig kvalm fortsatt. Trøsten er at det kommer bedre tider.. (-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen:) fint vi er flere. Håper kvalmen gir seg for dere som har det. Vi andrefår slite m vond hals og dette neser. Masse sympati til dere alle:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg. Jeg er også forkjølet. Vi får se det positive i det, så lenge man ikke har feber er det ikke svineinfluensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tett i nesa, hovne mandler, hoste og dyne på sofan; typisk forskjølelse! Håper bare det ikke er noe influensa på gang; leste forskningsrapport gjort ut fra IQ tester utført i militæret, på gutter som hadde fødselsdato innenfor en periode, slik at de da kunne regne seg tilbake til hong-kong syken og så var det en influensaepedemi til som herjet landet da deres mor gikk med dem i 1.trimester: de fant signifikante forskjeller på disse guttenes IQ og gutter født utenfor denne perioden. Dvs. at influensa kan føre til dummere barn, -og det vil vi jo ikke!! -Men det er ikke nødvendigvis influensaen, det kan være medisiner mødrene har fått og tatt som har gjort utslaget, men en sammenheng er der hvertfall.

 

Så, kryss fingrene alle sammen, for at vi holder oss unna all slags svineri frem til vi bikker 12 uker. For oss vil det si 5 dager til!!! (7 hvis intuisjonen om unnfangelsesdagen stemmer;)

 

Og GOD BEDRING!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 13+ så da er jeg forbi der:) Heller en forkjølelse en svineinfluensa ja. Har noen vurdert vaksine, når den kommer? skikkelig skummle greier. Må snart holde de 2 minste hjemme fra barnehagen...men hva med ungdomskole og videregående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som gravid skal hvertfall jeg holde meg unna vaksine, da tar jeg heller sjansen på influensaen... føles på mange måter tryggere bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...