Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Føler meg ikke så gravid og er redd noe er galt!!!! er i dag 12+6 og skal ikke til jordmor før om 14dager....har plutselig bare kommet over meg dette her om at det kan være noe galt....jeg føler liksom ikke noe og nå er kvalmen nesten vekk og,men det er jo deilig da bevaremegvel....når kan jm høre hjertet? lurer på å ringe å få en time i morgen for å bare sjekke??!!!
Småtorsk Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Dette er HELT SIKKERT ikke noe å bekymre seg over. Det er vanlig at symptomer endrer seg eller forsvinner på dette tidspuntktet. Men det er jo også helt vanlig å engste seg unødig. Så ta kontakt med jordmor så hun kan la deg høre hjertelyden, så får du nok fred i sjela igjen. Lykke til!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 31. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2009 Takk ja,men dem hadde ikke noen time før om 14dager og da har jeg jo time selv så får bare ta meg selv i nakken da....det er 3barnet vårt dette,men følte det alderi sånn med de to første....Får bare holde ut;-)
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Mest sannsynlig er alt i skjønneste orden! Men, jordmor skal ta slike engstelser på alvor. Hvis du ringer jordmor eller fastlegen, tar de deg nok inn. Hvis ikke kan du kontakte føden eller evt en privat jordmor og få ul. Jeg betalte 500kr hos en privat jordmor. Jeg har lånt en babywatcher av en venninne. Den ga meg trygghet i en usikker periode. Jeg brukte den litt mer enn en gang i uken og fikk følge med på at babyen hadde det bra. Nå er jeg 22 uker på vei og kjenner liv hele dagen, derfor har jeg levert babywatcheren tilbake. Kanskje det hadde vært litt lettere for deg også, hvis du hadde en?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå