skorpionfruen Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Må takke for deres selskap her de siste 9 mnd, har vært kjempekos. Nesten vemodig og skal forlate dette forumet. Onsdag 26 aug ble jeg tobarnsmamma til verdens herligste lille gutt. Selvsagt er en fødsel tøff men med resultatet kan man jo ikke klage En gutt på 3350 gr og 50 cm. Har en meget stolt storesøster her hjemme som kunne spist opp lillebroren sin om hun fikk lov I natt har han sovet hele natta utenom måltidene. Herregud det er deilig å kose seg med egen baby, gled dere damer De lukter så fantastisk og deilig myyke. Så må jeg få si, mens jeg lå på fødestuen har ca 12 stk vært i sving her hjemme (inkl 2 snekkere) og hatt ekstreme makeover på huset. Vi har jobbet i hele sommer men ikke kommet i mål i det hele tatt og da jeg kom hjem, var hele huset renovert. Stue, 3 soverom, fasaden på utsiden, ryddet annleggsområdet rundt huset, lister, nye strømkurser og pyntet hele huset med nye ting. Flagget svaiet og middagen sto klar. Snakk om at jeg har fantastisk mann, venner og familie. Skjønner ikke hvordan jeg noengang kan få takket for den gaven. Det fineste noen noengang har gjort for meg!
mor te tre Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Gratulerer med prinsen;) Å for en herlig overraskelse å komme hjem til!! Kos dere videre :=)
vekten30 Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Åååå så flott:D Kos dere masse fremover:D
MathildeC Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Så fantastisk! Ble i kjempegodt humør av å lese denne! Lykke til fremover med ny baby og nytt hus!
♥2 små gull♥ Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Ble rørt jeg nå - sitter på jobben og tørker tårer. Disse hormonene... Så heldig du er som har noen som er villig til å stå på så fælt for å overraske deg! Gratulerer så masse med lille gutten
Lene~mor til tre Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Oi så flott Gratulerer med gutten
LivK har født Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 For en drømmemann og -venner du må ha! Jeg sitter også å tørker tårer her, superhormonell, hehe! Gratulerer sååå mye!!! Flott navn på gutten
mamma mitt Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 Gratulerer med gutten :-) og nyrenovert hus, du er det nok vel undt du er sikkert snill du også siden andre er så sniller med deg:-) Nyt livet og kos deg!!!
sommerbarn 16.07.07 :) Skrevet 31. august 2009 #10 Skrevet 31. august 2009 Gratulerer! Og gratulerer med navnevalget!!! Kjempefint!!!
mymy Skrevet 31. august 2009 #11 Skrevet 31. august 2009 Såå fantastisk. Først en deilig sønn og så den gaven! Jeg blir skikkelig rørt på dine vegne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå