Gå til innhold

Produktnøkkel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg åpner microsoft office, så kommer det opp en vindu der det står at jeg skal oppgi produktnøkkel. Har lest på "hjelp", men føler ikke at jeg ble klokere.

Noen som kan forklare litt mer om hva dette er? Begyner å bli veldig plagsom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koden som står på cd-coveret. Det er lisenskoden som beviser at du har en lovlig kjøpt utgave av office.

Skrevet

Var ikke noe cd som fulgte med da jeg kjøpte pc. Hvor kan jeg evt. få tak i det?

Skrevet

kanskje det står på et klistermerke under PC-en din. det gjør det på min. 25 tegn, eller hva det er. Funker ikke likevel hos meg,da men.. frustrerende..

Skrevet

ja, jeg fant det. Sto med bittelite skrift. Ikke rart jeg ikke har sett den før.

Takk skal du ha :)

Skrevet

Da har du sikkert bare en prøveversjon av Office som varer bare i noen mnd, så da må du kjøpe Office for å kunne bruke den videre. Det er vanlig at det ligger en prøveversjon på nye pc'er.

Fullverdig versjon av Office følger sjelden med nye maskiner uten at det er spesielt bedt om.

Skrevet

Koden på klistremerket under pc'en er koden for selve windows (xp eller vista, alt etter hva du har). Denne koden virker ikke for Office.

Skrevet

Du har rett....funker ikke. skrev den inn flere ganger men det står at det er feil...selv om det er riktig skrevet.

F...:(

Skrevet

Ok, nå er jeg med. Da få jeg bare vente og og evt. kjøpe når denne utløper.

Takk for svar alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...