Willy Wonka Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Jeg sluttet med p-piller for ca. 3 uker siden. Ganske rett etter at jeg sluttet fikk jeg en "rar" mensen i 3-4 dager. Så i går fikk jeg mensen på nytt, kun en drøy uke etter at jeg var ferdig med forrige. Jeg tok for "moroskyld" en eggløsningstest som viste positivt, altså eggløsning. Jeg trodde eggløsning skjedde FØR man fikk mensen? Eller hva betyr dette? Er kroppen min helt i vranglære pga. så kort tid siden jeg sluttet med P-piller. Jeg var sikker på at jeg ikke fikk positiv eggløsningstest når jeg allerede hadde blødninger. Noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 EL skal inntrefe ca 14 dager før mensen kommer ja, så det var merkelig. Man kan ha en liten blødning ved EL, kanskje ikke så rart siden du akkurat har sluttet med hormonprevensjon. Men hvis det var så mye at du vil definere det som mensen så stusser jeg litt. la det bero en mnd pg se om syklusen kommer på rett kjøl igjen du. Og vær forsiktig om du ikke vil bli gravid- tydeligvis vanskelig å vite her
Willy Wonka Skrevet 31. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2009 Jeg vil gjerne bli gravid igjen....så jeg synes det var rart å få "mense" og ha eggløsning på samme dag.... Men som jeg nevnte, det er jo bare 3 uker siden jeg sluttet med piller...så kanskje kroppen er helt løpsk for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå