Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Trenger litt hjelp! Jeg har hjemme lysna håret med slik Garnier farge med hun Vendela på. Sånn på Rema vet du Gjort i mange år dette. Uansett, nå vil jeg ha mørkere hår igjen! Hvis jeg ikke skal gå til frisør - hva gjør jeg? Håper på seriøse svar altså for selv om lommeboka er slunken forsøker jeg å se sånn nogenlunde ut
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 ha oppe et vindu og følg instruksene resultatet blir sikkert fint.. men er vanskeligere å få det bra når det er lysnet, og kan bli flekkete når du er gravid.. men regner med at da kan du vente et par uker og så refarge det, så burde det vel gjøre susen? ville anbefalt frisør jeg da
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Kjøper en mørkere farve, men har den i håret i kun 10 min siden håret ditt er så motakelig for farve etter blekingen.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Har dere greie på det? Noen sier at man først må kjøpe rødfarge for å få igjen fargepygmenter i håret. Deretter kan man bruke en bruntone... Men man slipper kanskje det da eller?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Hvis du snakker med de som jobber på Vita, så pleier de å ha litt peiling på hjemmefarger, de har gått på kurs:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Jeg har prøvd det meste av farger,- OG gått fra lyst til mørkere..Kan være lurt og velge en gyllen mørkere farge,. for da er det rødpigment i fargen,- en helt "rødløs" farge kan få et "grønnskjær".. Nå er ikke den lyse til Garnier skikkelig bleking,- det er blondering,- og ikke like sterkt som bleking.Brukte L'oreal sin blondering jeg,- og var ikke noe problem g ta en mørkere farge...Kan begynne med en mørk gyllenblond,- og se resultatet...Vil da om det skulle skjære seg være enkelt og gå tilbake til lysere ved å stripe det.... Jeg ville kansekj gått på den "dobbelpakningen"; fra L'oreal hvor man fager først og striper etterpå..Da prøver du den "Mørk blond",- og farger håret først og striper det etterpå...Men ikke med alt for mye striper da,- da er du tilbake der du er nå..Dette for at overgangne ikke skal bli for stor, og et farger hår i mørkere farge ser ofte "ensfarget" ut..Litt striper gir mer liv og gjør at det ser naturlig ut..... Lykke til ) Moro med litt forandring..Ble lys i vinter igjen etter 2 år som mørk..Nå vil jeg "stripe" det mørkere etterhvert ) Skal bare klippe det først,- men for å gjøre det billig skal jeg høre om noen trenger hårmodell til en spennende klipp )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå