vitrehei Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Hvilke avd arbeider dere på, og hva er arb. oppgavene deres?
Piken på landet Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Jepp! Jeg jobber da ikke på sykehus. For tiden jobber jeg kun som ekstrahjelp på legekontor. Der er det jo mye prøvetaking, administrative oppgaver, endel EKG, spirometri, audiometri osv. Kjempekjekt! Jeg har tidligere jobbet i eldreomsorgen. Hjemmesykepleien og sykehjem. Der var jo ALT sykepleieoppgaver. Til og med å vaske opp hjemme hos pasienter, vaske og henge opp klær osv. I den kommunen som jeg bor nå, har de til og med sagt opp avtale med vaskeri på sykehjemmet, for å vaske klær er jo ting som hjelpepleieren og sykepleieren kan sysle med på natten. Nattevaktene skal også vaske gulver i fellesarealen noen dager i uken. Jeg søkte på stilling der for en stund siden, men når jeg ble innkallt til intervju så trakk jeg søknaden min av prinsippielle grunner :-)
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Jobber på nyfødt intensiv. Steller premature og syke nyfødte. Det være seg mating, stell, respiratorbehandling ol, lysbehanling, medikamenter osv. Mye tid går med til å hjelpe foreldrene med å blir kjent med barnet sitt og trygge i foreldrerollen. Utrolig variert og fagelig spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå