TurboPrinsessen:-) Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Ene større enn den andre, noe form for utslett. Ser ut som en heavy skorpe på begge 2.. Noe som vet hva dette kan være? Hun har ikke blødd... Lurte først på om det kunne være sjampoen, men den har vi brukt mange ganger før, men kanskje det går an å reagere på den senere likevel? Ser ikke ut som det plager henner.. Har ikke sett at hun har klødd i det hele tatt. Så det i morges da jeg gredde håret hennes...
Gjest mphs Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Jeg ville nok prøvd å pirke det forsiktig bort med en kam under neste hårvask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå