Gå til innhold

Juhu, har fått time til bukplastikk i sept...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos fastlegen i desember ifjor, og nå var jeg til konsultasjon på klinikken og jeg får det dekt. Hadde tenkt å betale det selv visst jeg ikke fikk det, men har så mye overskuddshud at det var ikke spm engang:) Skal bli deilig å bli kvitt fleskepølsa som gjør det vanskelig å finne klær, har truser på uten at de ruller nen, og blir kvitt den vonde lukta som setter seg i klærne på magen når man svetter, spesiellt om sommeren. Har gått ned 20 kilo, så nå veier jeg 68 kilo og er 168 cm.Er rimelig slank ellers, men ser ut som jeg er 5 mnd gravid, og får spm om jeg er gravid...igjen...Ikke noe moro.

Vurderer å ta silicon senere, da puppene mine er blitt borte etter 4 sv. Og nei, jeg er ikke i 20 årene eller en bimbo på mannfolkjakt!!! Jeg er i midten av 30 årene, gift i 16 år og har utannelse og penger til å betale for det. Uten å låne:)

Andre som er opererte, hvordan var reaksjonene til folk rundt dere? Har noen venniner som mener jeg ikke trenger mageoperasjon, at jeg er hysterisk osv... Ei er faktisk skikkelig sur på meg. Merkelig, jeg blir jo ikke anderledes i hodet:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hei!

Så flott- gratulerer! :)

Jeg har ikke tatt bukplastikk selv, enda. Men jeg skal gjøre det, når jeg er ferdigslanka. Om jeg må betale selv eller ei er igrunn ett fett (hoho) men jeg regner med å få det dekt siden jeg da vil ha gått ned 60 kg tilsammen.

Svigermor har akkurat tatt en slik operasjon, etter en massiv vektnedgang. Tror ikke noen rundt henne reagerte med vanntro, og hun er 60. Det handler ikke om hva man trenger eller ikke trenger, det handler om hvordan det får deg til å føle deg.

Alle har bestandig sagt til meg at "Jammen du som er så høy, gjør ikke noe om du veier litt for mye".... 180 eller ei, så er faktisk 60 kg i overvekt for mye, folk sier det bare fordi de ikke vet hva annet de kan komme med.

Så dersom du har venninder som blir sure på deg fordi du ønsker en endring som du føler deg komfortabel med, så vil jeg nesten si at det er hennes tap...

Masse lykke til, og lykke til med ny mage :o)

Skrevet

Gratulerer så mye:) Det er da aldeles ikke rart å ønske å rette på sånt, spesiellt når det plager/hemmer deg i det daglige liv.

Ikke bry deg i det minste om negative reaksjoner, syns det er litt lite sympatisk av venninnen din å si du er hysterisk og bli sur på deg. Kan umulig være en særlig god venninne for deg.

Nei, masse lykke til:)

Skrevet

Grattis;) Skal selv få meg nye pupper nå på september, neste mandag faktisk;) Gleder meg masse;)

Skrevet

Jøss 60 kilo er jo myye:) Da har du jammen vært flink, har du brukt lang tid på det da? da får du det garantert dekt, regner med du har mye hud på magen din.

Du får ha lykke til med puppeoperasjonen din i sept, hvor mye skal du legge inn? Blir høy eller lav profil? Hehe, merkelig termer, men men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...